Haluaisiko kukaan minua kuvaukseni perusteella? ov
Eli, olen 175cm pitkä, erittäin hoikka ja sirorakenteinen vaalea nainen. Minulla on pitkät hiukset ja vihreät isot silmät. Kuppikoko on vaivainen b70, joskus tosin a70. Tykkään pukeutua ja meikata, laittaa itseäni. Olen ujo.
Olen synnyttänyt kaksi lasta.
Kommentit (8)
ihan kiinteä joka puolelta. Ei raskauksista oikein muuta "näkyvää" minulle jäänyt, kuin pikkusen isompi peffa. Mutta se on vain hyvä. Olinkin aiemmin ns. "lattapeppu"´. Masukin on hiukan pehmeämpi kuin ennen, mutta nuorempi lapseni on vasta 7kk. Eiköhän se siitä tasoitu. -ap
miksipä ei haluisi....??? kyllä kelpais vaikka missä mielessä..
Sinä olet varmasti upea nainen! :-) Miksi ihmeessä epäilet viehätysvoimaasi? Vähän itseluottamusta peliin.
Uskoisin, että muakin joku haluaa, vaikkei meissä sun kanssa ole mitään muuta samaa kuin pituus ja pitkät vaaleat hiukset :-)
Mulla on siniset silmät ja olen ulospäinsuuntautunut, avoin, puhelias, innostunut kokeilemaan uutta, aika estoton. Kuppikoko on 75 F/G ja koska tissit ovat luomut ja ikää on yli 35v. ne eivät luonnollisesti sojoita suoraan kohti taivasta :-)) Itse silti tykkään tisseistäni, eikä niitä ole ääneen moitittu ainakaan. Olen muutenkin muodokas, peppua, lantionkaarta ja isot huulet löytyvät. Lapsia mulla ei ole vielä, haluaisin kyllä. Seksiä rakastan, suihinotto on bravuurini ja suuri intohimoni ja ainakin niin, että ei sammuteta valoja ja harrastella aina vaan samassa asennossa :-)) Meikkaan ja pukeudun, mutta viihdyn oikeastaan eniten alasti tai vähissä vaatteissa ;-)
Miten on, haluaiskohan kukaan mua kuvaukseni perusteella?? ;-)
Olet ihan oikeassa kun sanoit ettei pidä epäillä viehätysvoimaansa, kukin on kuka on ja kaikille riittää
mitenkähän teihin saisi yhteyden?????
olipa kiva kun ei heti haukuttu. :) Ja kiitos sulle, joka kirjoitit pitkän viestin. Sinä kuulostat myös upealta naiselta. Onneksi mullekin tuli tuota lantionkaarta synnytysten jälkeen. :) Kysyit miksi epäillä omaa viehätysvoimaansa. Sille ei vain voi mitään. Mulle ei oo kehittynyt kovin upea itsetunto. Mutta sulla kuulostaa silläkin saralla kaikki olevan hyvin, kiva juttu! Hyvää jatkoa! -ap
Jos ei ole roikkumahaa, patalapputissejä ja "se" on pysynyt kunnossa.