Mitä tekisitte tässä huutonet jutussa? Nouto-ongelmat. Ov
Voitin kaksi kohdetta 20.12 ja myyjä asuu samassa kaupungissa, vaikkakin toisella puolella kaupunkia. Laitoin 22.12 myyjälle viestin, missä kysyin tilinumeroa, koska kohteissa oli tieto: postitus ja rahat tilille, noudosta ei mainittu mitään.
Myyjältä tuli vastaus 28.12, missä myyjä kysyy noudosta, että koska tulet hakemaan kamat.
Vastasin myyjälle 29.12, että maksaisin mieluiten tilille ja voit postittaa ne sitten, koska emme ole uutena vuotena kotona. Ja annatko sen tilinumerosi, mihin voin maksaa.
Myyjän vastaus tuli 4.1, missä taas kysyy noudosta, koska mulle sopii jne.
Olen päivisin lasten kanssa kotona, mutta illat ovat varattuja. Mutta mulla sattui olemaan yksi vapaa ilta ja ehdotin tuota päivää. Laitoin myyjälle 4.1 viestin, että mulle sopii 8.1, laitoin vielä sunnuntaina yksärin, että voit soittaa/laittaa tekstarin, jos sulle sopii tuo päivä. Myyjä vastasi vasta 8.1 myöhään illalla ja taas kysyi noutoa.
Laitoin myyjälle 10.1 vastauksen, että mulla seuraavat kaksi viikkoa kaikki illat varattuina, joten nopeammin saataisiin kaupat päätökseen, jos antaisit sen tilinumeron, mihin voisin maksaa.
Myyjästä ei ole tuon jälkeen kuulunut mitään, vaikka pyysin vielä kerran tilinumeroa.
Unohtaisitteko kaupat vai mitä tässä voi tehdä?
en enää jaksaisi itse ainakaan vinkua tilinumeroa. Jos pistää sulle negan, niin vastaa sitten, kuinka monta kertaa yritit.