Oonko päästä vialla, jos aloitan yhteiselämän 21v. miehen kanssa?
Itsellä on kaksi lasta. Mies tuntuu oikein tunteikkaalta, tosissaan olevalta, pitää lapsistani, jne. Kaikki tuntuu olevan kohdallaan. Mutta tuo ikä vaan häiritsee itseäni. En kaipaa mitään parin vuoden seurustelusuhdetta, vaan ihan elämänkumppanin loppuelämäksi.
Kommentit (9)
nyt meillä on jo kaksi yhteistäkin lasta.
tsemppiä ja onnea sulle ! Kyllä sen itse tietää, kannattaako suhde aloittaa. Ei ikä merkitse mitään.
(paitsi, että esim. meillä on vaan ollut hyvä, että lapsilla on nyt nuori ja jaksava ja aktiivinen isä)
Parikymppisinä mentiin vihille, ja ensimmäinen lapsi sai alkunsa parin kuukauden päästä häistä. Nyt ollaan kummatkin 25v ja edelleen onnellisia ja sitoutuneita toisiimme.
Sen sijaan jos olet 15 v. vanhempi, niin ehkä varoittaisin jo sitä poikaa että miettii toisen kerran. Ystäväni mies on 15 v. vanhempi, ja nyt kun toinen on 45 ja toinen 60, niin vaimolla on vielä täysi vauhti päällä kaikissa asioissa, ja mies vetäisi tyytyväisenä lonkkaa eläkkeellä niin kuin vanha mies ainakin.
Ei, ei haittaa ollenkaan tuo 3 v. ikäero :)
t. täti 40 v. (ehkä oli arvattavissa että olet joko yli 40, tai sitten hyvin nuori, kun kysyt tuollaista)
haluaisi alkaa elää mun ja kahden lapseni kanssa. Kovasti oon yrittänyt hälle selittää, ettei se elämä lapsen kanssa ole samaa kuin kaksin ja miettisi vielä kunnolla mihin haluaa ryhtyä jne. Kovasti vaan väittää haluavansa olla mun kanssa. Pelkään vaan sitä, että jos/kun se todellisuus hänelle valkenee... ap
tarkoitat varmaan että kun sinä olet kuitenkin jo vastuullinen äiti-ihminen, ja miehet tunnetusti kypsyy tosi (tosi) myöhään vastuuseen (jos koskaan), niin olisiko siitä kaverista isäpuoleksi.
Vaikea sanoa, olen tuntenut miehiä joista ei vielä yli 40v. olisi kenenkään isäpuoleksi, isäksi tai aviomiehiksi, ja sitten toisia joissa ne vastuuliset ominaisuudet on nähtävissä jo 17 v.
Esittele se äidillesi tai parhaalle ystävättärellesi ja kuuntele avoimin mielin kommentteja, jos et omaan arvostelukykyyn usko.
Tosin se ei toiminut minulla, kaikki kyllä puhuvat jälkeen päin että " kyllä siitä näki jo heti päältä" plaa plaa, mutta ei kukaan kyllä mitään sanonut vaikka kysyin, kun sen tapasin.
Vaisto on kova sana, ainakin mitä ei kannata katsoa vaaleanpunaisin lasein:
- rahankäyttö (raha ei paljon taskuissa polta ja omaisuutta ei ole)
- alkoholinkäyttö (säännölliset perjantaipubit kavereitten kanssa)
- miten puhuu existä (kaikki on jotain sekoboltseja)
t. täti 40 v.
jotkut eivät ole vielä 41v. kypsiä parisuhteeseen tai vastuuseen ylipäätään.
61?