Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä suren vieläkin ensirakkauteni perään...

Vierailija
22.01.2008 |

vaikka hän kuoli jo 1½vuotta sitten. Olin jo tuolloin aviossa nykyisen mieheni kanssa enkä ollut ensirakkauttani nähnyt kuin pari kertaa viimeisen vuoden aikana. Silti aina kun mulla on stressiä niin alan kaipaamaan häntä. Näen öisin unia hänestä. Outoa koska olen onnellinen nykyisessä elämässäni.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ihmisiä joita on rakastanut, unohda koskaan. Tuttu tunne

Vierailija
2/7 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin miksi sää ajattelet sitä? Eihän se halunnu sua enää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidän sitä minua pysyvästi ihmisenä muuttaneen rakkauden hintana.

Elämä vain on.

Vierailija
4/7 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensirakkaus on jotain erikoista... ei se varmaan koskaan unohdu. ja sinä kun olet menettänyt hänet ihan lopullisesti, aika kultaa muistoja tavallistakin enemmän...

Vierailija
5/7 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesti kaikkineensa 15vuotta, on-off-juttuna. Se suhde ei päättynyt rakkauden loppumiseen vaan järjellä ajateltuun käytännön mahdottomuuteen.

T:Ap

Vierailija
6/7 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen parin viime viikon aikana nähnyt unia ex-poikaystävästä 10 vuoden takaa. Viimeksi nähty puolitoista vuotta sitten, silloin ei erityisiä haikuja häntä kohtaan. Hän siis naimisissa, minäkin suhteessa ihan tyytyväisenä, äitinä. Unissa hän lähestyy minua ja on kiinnostunut jaolen siitä tosi onnellinen, vielä herättyä jää tietty haikeus.

Vierailija
7/7 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin kerran vuodessa tulee viesti. Tyhmä jätin vielä hänet itse, nyt ollaan kumpikin tahoillamme naimisissa ja mennyttä mikä mennyttä.