Mistä apua laihdutukseen?
Tästä ei tule mitään. Kaikki melkein kokeiltu. Missä on lihavien AA-kerho?
Kommentit (12)
Napostelunhalun iskiessä syö vihanneksia.
Karsi rasvoja ja sokereita.
Mulla olis tehokas vinkki: hanki mies joka ajaa perheesi talousvaikeuksiin ja valehtelee sen minkä kerkiää. Kun kaikki totuus paljastuu yhtenä päivänä niin laihtuminen on taattu :(
Osoite vaihtunut
Myös yksityisiltä lääkäriasemilta saa nykyisin apua laihdutukseen. Siellä on tarpeen mukaan ravitsemusterapeutti, psykologi ja lääkäri käytettävissä tueksi. Ei toki ole ihan ilmaista, mutta jos on mahdollisuus, eikä muuten ole onnistunut, ei välttämättä ole ollenkaan huono juttu investoida itseen.
Osta apteekista Guarem-rakeita ja Visiblin-S:ää. Pidä aina kotona pikapuuroja ja mehukeittoa. Älä koskaan juo kaloreita. Teetä makeutusaineella, kaakaota tummasta kaakaosta ja makeutusaineesta, lisänä loraus maitoa. Juo esim. funlight-mehuja.
light-tuotteet on suurta kusetusta hölmöille ja jopa epäterveellisiä
[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 15:57"]
light-tuotteet on suurta kusetusta hölmöille ja jopa epäterveellisiä
[/quote]
Jaa-a. Toki olisi parempi olla ilman varmaan, mutta kyllä ne joskus voi auttaakin. Esimerkiksi minä join ennen 1,5 litraa sokericolaa päivässä. Olisi ollut liian raju muutos vaihtaa vaikka pelkän veden juontiin, joten vaihdoin kevytcolaan. Kyllähän se laihdutti, kun iso määrä kaloreita jäi päivittäin saamatta. Mutta joo, myönnän että olisi terveellisempää juoda vettä vaan mutta jos vaihtoehto on olla 10 kg painavampi juoden sokericolaa tai sitten kevyempi juoden kevytcolaa niin valkkaan kyllä kevytversion.
Minulla, entisellä ahmijalla ainoa toimiva keino on vähähiilarinen. Kolme päivää alle 20 g hh, ja nälkä katoaa. Saa ja pitää kuitenkin syödä proteiinia ja rasvaa, eli olo on hyvä. Mutta yhtään ei saa repsua, nälkä ja mieliteot iskevät heti. Muista pitää huoli suolatasapainosta.
Tahdonvoimaa ei voi kukaan sulle antaa. Mulla toimi dieetti, jossa kävin joka aamu 3-5 kilometrin kävelylenkin (0.5 h), söin aamupalaksi sen jälkeen kaurapuuron elovenan pussipuurosta, välipalaksi rahkaa ja marjoja, lounaaksi kanasalaatin tms. salaatin, jossa jotakin lihaa/kalaa/raujuustoa/kananmunaa. Välipalaksi teetä ilman sokeria ja 2 näkkileipää sipaisulla margariinia. Päivällisellä söin samaa kotiruokaa kuin muukin perhe, mutta lastenlautaselta huomattavasti vähemmän kuin ennen. Joinakin aamuina mun piti pakottaa itseni lenkille, ei se helppoa ole. Nälän kurniessa pitää vaan muistaa että laihduttaminen vie kuitenkin vaan muutaman kuukauden, toinen vaihtoehto on kärsiä makkaroistansa.
Hei, eiköhän ap tiedä miten laihtua, joten noi syö vihanneksia äläkä napostele - ohjeet on aika turhia. Yks osui asian ytimeen: tahdonvoimaa ei toiselle voi antaa. Mulla about sama ongelma, keinot toki tiedän, vaan toteuttaminen ontuu ja pahasti :(3
Ap, mikä ongelmasi on? Ja mitä olet tähän mennessä kokeillut eikä ole toiminut?
www. oafinland. org/