Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lahti vai Kerava ? Kumpi oli vaarallisempi?

Vierailija
22.01.2008 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahti ole vaarallisempi, kun siellä on se iso järvikin johon voi hukkua. Juna menee molempiin kyliin, se aiheuttaa tietenkin vaaratilanteita. Nuoret ja vanhemmat miehet ovat molemmissa varmasti yhtä vaarallisia. Pelkäisin koko ajan molemissa kylissä, enkä lapsia päästäisi ikinä ulos.

Vierailija
2/7 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja rauhallisempaa pikkukaupunkia saa etsiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tääl on karmeen vaarallista. Keskustakin niin mäkinen, että heikommat tuupertuu alta aikayksikön. Ja kuten mainittu, järviä on jopa useampi, joten hukkumisen riski on ilmeinen. Kaikki ajavat romuilla autoillaan kuin heikkopäiset. Hiivatehdas pölläyttelee välillä ja ihmiset ovat hiivapäissään, voivoi. Kaikkialle on lyhyt matka, joten suuri vaara kerätä ylipainoa, kun ei tarvii paljoa liikkua. Tosin julkisten kulkemisten huono tarjonta kompensoi vähän.

Mä olen kyllä urhea tai uhkarohkea, kun olen perheeni tänne laittanut asumaan. Mutta me ollaan hurjia!

Vierailija
4/7 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko tosissasi ap tuota kysyit, vai oliko vain hauska provo...? Olen asunut koko lapsuuuteni ja nuoruuteni Keravalla, ja muutimme pari vuotta sitten takaisin tänne juuri lasten takia. Rauhallisempaa pikkukaupunkia saa todellakin hakea! Riskinä täällä okt-alueella on korkeintaan tylsyyteen kuoleminen ;) Onneksi Helsingin keskustaan pääsee 20 minuutissa junalla, ja vieläpä ytv-lipulla. Ja periaatteessa kaikki palvelut, harrastukset yms. löytyvät kävelymatkankin päästä. Upeinta oli huomata, ettei juuri missään tarvitse enää jonottaa! Ja esim. luokkakoot on inhimillisiä ja kiireentuntu jotenkin poissa. Se oli Helsingissä 10 vuotta välissä asuneelle alkuun aika uutta...

Vierailija
5/7 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aiheuttaa joka paikassa syrjäytyneet, alkoholisoituneet, työttömät miehet pääasiassa

Vierailija
6/7 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että en taida uskaltaa tänään(kään) poistua kotoani.

Vierailija
7/7 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

keravakin niin rauhallinen, et omaa varjoaankin sielä pimeellä pelästyy ;)