Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teidan negatiivinen raskaustesti muuttunut viela samassa kierrossa positiiviseksi? Eli ootte testannu liian aikaisin raskautta? Missa se raja menee, etta saa sen haamuviivan

21.01.2008 |

tai ei saa viivaa ollenkaan??? Kiitti kaikista kommenteista...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...missä se raja menee ja sekin on varmaan yksilöllistä. Mutta itse testasin ollessani raskausviikolla 3+4 ja sain " haamuviivan" . Eli mielestäni aika aikasessa vaiheessa. " Aikainen" testaaminen johtui kohdallani lyhyestä/hieman sekavasta kierrosta. Tosin oireetkin viittasivat raskauteen.

Sunset

Vierailija
2/6 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan valitettavasti muista että mitkä viikot oli kun testasin. Mutta tiistaina näytti selkeää negaa ja sit lauantaina plussa. Tyttö syntyikin 10 päivää lasketun ajan jälkeen ja kätilöiden mielestä ei vastannut viikkoja. Hedelmöitus siis ollut varmaan myöhemmin kuin mitä luulin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan testin tein muistaakseni kolme-neljä päivää sen jälkeen, kun menkkojen olis pitänyt alkaa ja se oli nega. Vasta viikon päästä siitä sain plussan! Menkoista laskettu la on kuitenkin ihan sama, kuin ultrien mukaan... Eli raskaana olin, vaikka testi ei sitä näyttänytkään.

Vierailija
4/6 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 testiä parin päivän välein ja tuli tosi hailakoita haamuja.. Lopulta kävin terveyskeskuksessa verikokeella varmistamassa raskauden. Mulla tuli koko tuon ajan pientä vuotoa, mutta siis terve tyttö syntyi :o)

Nyt on taas jännät paikat, kun menkat myöhässä 6 päivää ja oireet voimakkaat. Silti plussa ei taaskaan näyttäydy :o(

Vierailija
5/6 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekan testin tein kun menkat päivän myöhässä ja negaa näytti. Kolme päivää myöhemmin olikin sitten haalea (mutta aivan selvä) plussa. Haaleaa plussaa masussa kasvatellaan rv 20+4

Vierailija
6/6 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lopetin esikoisen jälkeen Cerazette-pillerit, eikä menkkoja vielä ollu tullu, niin en tienny kierron pituudesta mitään. Testasin ensin alkuviikosta (maanantaina tai tiistaina) negan ja sitten perjantaina plussan. Alkuraskauden ultrasta ja lasketusta-ajasta päätellen ensimmäinen testi (-) oli rv.3+6 tai 4+0 ja toinen (+) oli rv.4+3.