Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eropäätös ja uusi mahdollisuus

Vierailija
21.01.2008 |

Olin jo niin lähellä ja sitten annoin uuden mahdollisuuden. Raivostuttaa, kun kukaan ei ole tyytyväinen. En edes tiedä teinkö oikein. Meillä on kaksi lasta, narsisti mies ja riitaisa liitto. Tein eropäätöksen lasten takia, koska he reagoivat jo meidän riitoihimme ja tyttäreni oli niin onnellinen päätöksestäni. Hän itki mummolle paluu päätökseni jälkeen, että äiti lupasi, ettei mennä enää takaisin. Hänellä on eroahdistusta minusta (8v) eikä halua olla isänsä kanssa mielellään. Isä huomauttaa jokaisesta asiasta hänelle, hyvä, että osaa päätään pitää oikeassa asennossa.

Sitten tuli kamala sääli miestäni kohtaan, hän jää yksin, lapset minulle jne. Voin huonosti viikon, vaikka tiesin ettei hän muutu, lupasi kovasti. Pyysi antamaan yhden mahdollisuuden ja nyt sen sai.

Äitini itkee puhelimessa, kuinka en ajattele lapsiani jne. Mies syyttää minua, että halusin viedä lapset häneltä. Hän on nyt yrittänyt olla enemmän lasten kanssa, mutta on vain yksi viikonloppu takana.

Onko muilla kokemuksia, että lapsi on toivonut vanhempiensa eroa?

Kertokaa nyt mitä pitää tehdä. Jos tilanne ei muutu, lähden.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon on koettu ja koville on ottanut.

Jos miehesi todella on narsisti ja viestistäsi saa oikean kuvan, suojele lastasi. Suojele.

Vierailija
2/2 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttäresi kärsiä noin paljon urposta miehestäsi, jotain täytyy tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan