Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen 27v 3 lapsen äiti, enkä ole koskaan saanut orgasmia.

Vierailija
21.01.2008 |

eri miehiä minulla on ollut 7. Kukaan ei onnistunut saamaan minulle orgasmia.

Aviomieheni kanssa olemme olleet 5v aviossa enkä ole ikinä kokenut orkkua kuin oman käden kautta.

Ja mieheni tietää sen.

Seksielämämme on kuitenkin vilkasta.

Olenko jotenkin surkea tapaus?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sinun pitäisi miehen kanssa etsiä ne tavat, jotka tuottavat nautintoa sinulle ja yrittää rentoutua seksin aikana. Jos jännität kovasti, et varmasti laukea. Jos suuseksi tuntuu hyvältä, kokeilkaa vaikka pitkää sessiota sitä. Itse sain ekan kerran miehen kanssa orgasmin juuri suuseksin avulla. Sitten harjoittelin lantionpohjalihaksia, jolloin yhdyntä alkoi tuntumaan mukavammalta. Cat-tekniikalla (googleta) orgasmi yhdynnässä onnistuu naiselta aluksi helpommin. Kun opit löytämän omat tapasi saada orgasmi, se onnistuu jatkossa helpommin.

Vierailija
2/13 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pidän itseäni kyllä aika surkeana tapauksena.

Mies tietää, mutten tätä kyllä jauha, kun ei se ole hänen itsetunnoleenkaan hyväksi. Eikä ole hänen vikansa, ei se ole muidenkaan kanssa sen paremmin onnistunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki toinen nainen! Jospa se osaisikin jotain.

Vierailija
4/13 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautitaan sillä tavoin mikä tuottaa nautintoa!

Vierailija
5/13 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin opin sen vasta lasten saannin jälkeen.

Vierailija
6/13 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meilläkään puhuta asiasta ellei mies niin halua. Turhaa häntä syyttää, syy on varmasti minussa.

-ap-

Vierailija
7/13 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

öljyä. Miten voit kuvitella miehesi löytävän tien, jos et itsekään löydä. Heti kun olet hetken yksin, tee se itse itsellesi. Olet sen velkaa elämällesi.

Vierailija
8/13 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse saan itselleni orkun vaikka minuutissa, toisen tekemänä ei onnistu. olkoon niin.

Vierailija
9/13 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut elämässäni vasta yksi mies, joka sai mulle orkun joka kerta, kun rakastelimme. Siis JOKA kerta! (Muuten mies oli valitettavasti ääliö).

Nykyisen mieheni kanssa olen oppinut saamaan silloin tällöin, mutta ei tule helposti...

Vierailija
10/13 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se orgasmi ennenkä voi miehiä alkaa syyttää??

Vierailija
11/13 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen se alkoi onnistua myös miehen kanssa.

Vierailija
12/13 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se vaatii noin tunnin mittaisen session joka koostuu pääasiassa siitä, että jännitän lantionpohjan ja reisien lihaksia paikallani kunnes ne kouristuvat ja samalla hyväilen lkitorista mekaanisesti. Ei niin tylsää voi miehen kanssa pitää.

Eikä tosiaan ole silti miehen vika. Ei onnistu muidenkaan miesten kanssa. Ihan oma vika lienee, mutten tiedä, miten sen korjaisikaan.

oiskohan ollut kolmonen.

Vierailija
13/13 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en nauti yhdynnästä, niin kuinka ihmeessä jaksat ylläpitää vilkasta seksielämää?

Minä olen niitä, jotka laukeaa mistä vain, mutta ensisijaisesti yhdynnässä. Siksi ihmettelen, kuinka kummassa jaksat seksiä, jos et siitä nauti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi