Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hihaton vai hihallinen unipussi?

20.01.2008 |

Suunnittelen unipussin ostamista melkein vuoden ikäiselle tytölleni, joka ei nuku hetkeäkään peitto päällä.

Onko parempi ostaa hihaton unipussi ja laittaa esim. body alle vai laittaa vauva vain vaippasillaan hihalliseen pussiin?

Varmaan tämä on makuasia mutta haluaisin silti kuulla kokemuksia kun en osaa päättää:)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

heip,

meidän juuri vuoden täyttänyt tyttö nukkuu hihattomassa unipussista. Tällähetkellä on kaksinkertainen joustofroteinen, muistaakseni Popolinon malli.

Pussin alla on normaali yöasu, joka meillä on trikoounihaalari ja kesllä välillä vaan body.

Meillä pussi on rauhoittanut kovasti sängyssä seisomista ja tosiaan pysyy päällä toisin kuin peitto. Yöpuvun kanssa meidän neidille tulisi varmaan turhan kuuma jos olisi hihat.

Mutta makuasia varmaan että hihallinen vai hihaton ja riippunee kodin lämpötilastakin varmaan ja lapsesta niin ja siitä vaatetuksesta alla.

Toivottavasti löyätte meileisen.

t. l.iiris ja neiti 1v

Vierailija
2/10 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta hihallisesta saa hihat irti, enkä ole niitä kertaakaan käyttänyt tytöllä. Pussissa on päällä normaali pitkähihainen yöpuku, myös housut jalassa. Joskus, jos käytetään paksumpaa yöpukua, jossa on jalkaterät, tytöllä on kuuma, mutta ei usein siinäkään. Tytöllä saa olla paljon päällä ulkonakin nukkuessa, eli tykkää nukkua lämpimässä - silti ei käytetä hihoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

materiaalista - molemmat talvikäytössä olevat unipussit ovat " topattuja" , kesällä käytetään flanellista kaksinkertaisesta kankaasta tehtyä.

Vierailija
4/10 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on 5kk vanhalla merinovillainen hiallinen unipussi ja olen tykännyt tosi paljon. Vaippa vaan ja se!!!

Aina on varpaat lämpöset kun herää, vaikkei olis peittoa enää päällä!

Ainoa mikä harmittaa niin ei paljon tulea käytettyä kaikkia ylisöpöjä yöpukuja ;)!

T:Mona

Vierailija
5/10 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen tämä unipussi oikein on?

Meidän 6 kk tyttömme yrittää heti havahduttuaan kääntyä sängyssä mahalleen ja kädet käyvät aivan valtavasti. Estääkö unipussi sellainen toiminnan? Jos estää lähden heti ostamaan, makso mitä makso!

Vierailija
6/10 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

käy katsomassa myllymuksut.com sivuilta. Löytyy hyvät selitykset ja kuvia!

Vierailija
7/10 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävinkin heti katsomassa. Aika arvokkaita ovat, jos ostaa noin niinku kokeilumielessä. Ja ne kädet ovat edelleen vapaina, jotka meillä aiheuttavat suurimman hässäkän. Täytyy miettiä..

Vierailija
8/10 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tämä pienin sai kummisedältä joululahjaksi, että en tiedä olisinko itse raaskinu ostaa.

Jossain oli joskus, että voi kokeilla sillai, että ompelee vanhojen potkareiden puntit yhteen. Siis sellaiseksi pussiksi.

Ajaa jotakuin saman asian ja on edulliset!

Ja jos tuntuu toimivan hommaa sitten!

Meillä tuo on se 6kk ja eteenpäin koko ja se oikeasti mahtuu varmasti useamman vuoden, että sikäli hyvä sijoitus!

Vierailija
9/10 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen ostanut omani alennusmyynnistä, hinta oli muistaakseni jotain 20-25 ¿ tienoilla. Lisäksi olen ostanut kaksi pussia Hollannista, kun siellä niitä myydään n. 10 ¿ hintaan... Mutta vaikka olisin ostanut 40¿:lla, en kyllä katuisi yhtään. Ainut mikä on harmittanut, on ihanan äitiyspakkauksen pussilakanan jääminen täysin käyttämättä... :)

Vierailija
10/10 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen unipussi missä on neppareilla paksumpi kerros päällä, eli kesällä saa sen paksun pois ja voi nukkua ohuemmalla. Eli nyt on n. normaalin peiton paksuinen. Tyttö nukkuu pitkähihainen body siellä alla, ei housuja eikä sukkia. Joskus olen jättänyt sukat jalkaa ja ollut aivan hikinen koko tyttö, eli lapsesta kiinni tarvitseeko yökkäriä alle. Kesällä voi sitten laitta lyhythihaisen bodyn eli kantsii hommata hihaton siinä mielessä.

Aika arvokkaita nuo ovat, mutta aivan täysin hintansa väärti, lapsi ei pääse niin helposti pyörimään. Toki pystyy menemään masulleen yms. mutta ei ainakaan mene jalat pinnojen väliin.