Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sormukset raskauden jälkeen

16.11.2008 |

Voiko nivelet suurentua raskaus aikana niin ettei sormukset enään mene sormeen??

Otin vihki- ja kihlasormuksen pois jossain vaiheessa raskautta enkä ole niitä sen koommin sormeeni saanut mahtumaan, eivät mene nivelen kohdasta. Onko kellään vastaavia kokemuksia? Synnytyksestä siis likimain vuosi jo.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama juttu. Ei auttanut kuin kiikuttaa sormukset kultasepälle ja laitattaa palaset kultaa lisää... :( Sormukset mahtui sormeen vielä 3 viikkoa ennen synnytystä mutta silloin olin niin turvoksissa että otin ne pois. Ja jostain syystä ne ei sit enää sen jälkeen mahtuneet takaisin. Just nivelen kohta oli se mihin "tökkäs". :)

Vierailija
2/2 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama ongelma ekan raskauden jälkeen. Meni useampi kuukausi kunnes sormukset taas mahtuivat, en käynyt niitä suurennuttamassa.

Mielestäni sormetkin vaan olivat jonkin verran "lihavammat" kun oli noita raskauskilojakin. Piti jo hyvissä ajoin ennen synnytystä luopua sormuksista, kun ne vielä lähtivät irti.

Toisessa raskaudessa taas kiloja ei tullut niin paljoa, ja sormukset mahtuivat koko ajan. Nykyään tuntuu sormukset pyörivän sormissa, kun olen hieman painoakin saanut pudotettua :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla