Parasta/ maukkainta valmisruokaa (tai puolivalmistetta)
Kommentit (29)
Makuina on juusto-sipuli ja valkosipuli. Molemmat osi namia. Lisäksi Saarioisten jauhelihakiusaus on hyvää. Ja pakastealtaasta löytyvät kasvisosekeitot on nopeita ja maukkaista arkiruokia.
pakastelaatikoita,joissa riisiä+mausteisia broitskusooseja(eri laatuja siis eri lootissa ;) näytti cittariinkin jo ilmaantuneet,mut liiterissä halvempia. lidlin pakastesalamipizza on kaikkien aikojen paras valmispizza,siis se jossa 3 pizzaa samassa laatikossa
Pitää maistaa niitä Vian uusia keittoja vielä, toivottavasti ovat hyviä :)
Myydään lasitölkissä, valmista kastiketta, mutta itse lisään siihen vielä 1 tölkin kookosmaitoa, muuten on liian vahvaa mielestäni. Joskus heitän joukkoon myös puoli pussia kuorittuja cashew- pähkinöitä. Sitten vaan joukkoon broilerin fileesuikaleita, esim. hunajamarinoitu ja tarjoillaan riisin kanssa.
AIVAN SIKAHYVÄÄ!!
siitä ei riitä kyllä kuin yhdelle uupuneelle äidille
Kiitti vinkistä. I lav korma... :-)
Lihapyörykät teen aina itse, mutta broiskupyöryköistä en saa sen makuisia että toimisi.
Menee kylmänäkin ;)
Pinaattikeitot on myös tois hyviä.
samoin apetitin pakastekasvissosekeitto sekä quick and tasty thaikeitto sekä muutkin quick and tasty keitot
Jos pizzalla herkuttelen haen sen kyllä hyvästä pizzeriasta!
Valmisruuista keitot, pinaatti/veriletut yms menettelee.
niin, ja en tykkää muista pizzoista.
Yllättävän hyvää oli Oolannin luomumuusi, mä kun olen aina suhtautunut hyvin epäilevästi kaikkiin valmisruokiin. Peruna-sipulisekoituksestakin saa ihan hyvää kun sitä vähän maustaa.
Ihan hyviä valmisjuttuja on myös Lidlin kananuggetit ja Saarioisten perinteinen maksalaatikko.
Broilerpyöryköitä meille ei tule niin kauan kun mun henkeni pihisee, hajukin tekee niin huonoa.
kun syömme, niin KAIKKI Saarioisten ruoat ovat olleet oikein hyviä. Ja mantelikala.
Rainbown pinaattikeitto ja sori - nyt on kauhea nimi-oikosulku, mutta pakkasesta löytyy perunapalloja (vähän, kuin röstejä), makuna pekoni. Järjettömän rasvasia, mutta ah, niin herkullisia!
HeVI-juomat (Vie:t on kamalia)
En osta eineksiä mut toi oli hätävara. Ja tähän asti oon sormet limassa vääntäny ite lihapullat..:(