Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Heipä hei!!

18.01.2008 |

Minä 24 vuotias nytten, aloin odottaa ensimmäistä rakastettua ja haluttua lasta 19 vuotiaana, poltin kun yritettiin ja päätin lopettaa kun alan odottamaan. No niinhän siinä kävi ettei se niin vaan loppunutkaan.Vähensin kuitenkin askista 5 káppaleeseen päivässä, vedoten aina työkiireisiin , työstressiin tai siihen kun muut poltti.Ja kun teki ihan sikana mieli, vaikka rakastikin vauvaa mahassa.Vauva syntyi niin lopeti, olin ehkä kuukauden polttamatta ja imetys takkusi...Ihan älytöntä.Annan pullomaitoa koska poltan!! No sauhuttelu jatkui, kunnes aloin odottaa toista vauvaa kun esikoinen oli 8 kuukautta.Ja nyt jumankauta päätin että nyt loppu.Siihen meni viikko että sain lopetettua, mutta tein sen silti!! Eli koko raskausaika ja 1 v imetystä polttamati!! Kunnes sitten taas...Viime juhannnuksena äjattelin että ei jumankauta tää on ihan älytöntä..

Nyt yli puoli vuotta polttamatta..Odotan vauvaa, ihanaa ei sitä helvetti riippuvuutta taas !!!!

Itsekin kävin aina aamukahvilla tupakalla, vauva kiukutteli kävin tupakalla, muut kävin niin minäkin.

Minulle turha sano etten ollut riippuvainen, kerkesin polttaa yhteensä 10 vuotta ja poltin vaikka olin yksinkin.Keksin aina syyn polttaa.

Kun olet raskaana se kuitenkin niin kamalan näköistä ja ei tee hyvää pienelle vauvalle.Ensimmäinen poikani oli itkuinen , hänellä istukassa kalkkeutumaa johtuen tupakoinnista!! Tulevaisuudessa, siitä ei tiedä aiheutinko astman, allergian jopa leukemian ..Pienikokoisuuden, mitä se tekee nuorelle pojalle saati aikuiselle!!

Naurettavaa on vedota siihen että neuvolassa sanottiin että polta ennemmin kuin stressaa sitä YHTÄ RÖÖKIÄ!!!

Kuten sanoin minulle turha sanoa että älä tule tänne sanomaan kun et polta, en niin.Mutta tehkää nyt se hyvä teko, ettei harmita sitten myöhemmin. Minulla meni kaikkina lopettamiskertoina viikko , nicotinell purkat auttoi, joo maistuu pahalle, mutta vähän pitää kärsiä..

Tsemppiä teille kaikille, polttele sitten kun vauva syntynyt tai lopettanut imettämise on vielä parempi!!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla