Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi h&m myy koon XXXL vaatteita? :o onko suomalaiset noin läskejä

Vierailija
18.01.2008 |

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko, että kaupassa olisi suurempi valikoiva sinulle itsellesi sopivia vaatteita, jos isoja kokoja ei olisi tarjolla?

Vaihda kauppaa jos häiritsevät!

Vierailija
2/16 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 174 cm ja 68 kg

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi myyvät myös xs koon vaatteita? Eikö lapset voisi ostaa vaattensa lasten osastolta ja sitten kun kasvavat aikuisten mittoihin niin siirtyisivät sitten aikuistenosastolle!

Vierailija
4/16 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 167 / 63 ja käytän kokoa M. Suhteessahan me ollaan n. samankokoisia.

Vierailija
5/16 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku xl on nykyään normaalikokoisen ihmisen vaate!

Vierailija
6/16 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyää on vaatekoot eri mittapuusta ennen kuin oli S koko niin se oli S nyt se on jokin xxxxxxxxxxxxs ja samaten jos on xxxl niin se vastaa jotain l kokoa, minusta suomalaiset ei ole sen läskimpiä kuin ennenkään vaan ne koot on muuttuneet, Itse ostin aina S kokoa nyt en löydä enkä ole lihonnut yhtään mutta ne koot on muuttuneet.

Eiköhän tässä laihdu entisestään kun kaupassa ruoka kallistuu, maailma muuttuu ihan pöljäksi;(

Vierailija
7/16 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli vaate joka ennen oli kokoa M on nyt S.

Ja vain siksi koska ihmiset haluavat ostaa mielummin tuon paidan koska se on kokoa S kun sen naapurikaupan paidan joka oli kokoa M vaikka molemmat olisivat todellisuudessa samaa kokoa.

Tästä tuli hiljakkoin tv:ssä.

Vierailija
8/16 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toki olen itsekin lihonut vuosien varrella, mutta minulla on vielä tallessa ihan sopivia s-koon vaatteita, jotka ovat jopa väljempiä kuin uuden L tai 42/44 koon vaatteet!

Vierailija
9/16 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ostan muualta M-kokoisia housuja, niin henkalta on otettava kokoa L. Pienempiä ei saa kiskottua edes jalkaan, puhumattakaan, että saisi vetoketjun kiinni!

Vierailija
10/16 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja vain siksi koska ihmiset haluavat ostaa mielummin tuon paidan koska se on kokoa S kun sen naapurikaupan paidan joka oli kokoa M vaikka molemmat olisivat todellisuudessa samaa kokoa.

Vierailija
11/16 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minulla on L-koon farkkuja. Ovat kaiken lisäksi ihan sopivat, melkein jopa tiukat.

Vierailija
12/16 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja H&M:n housukoko 34 ei purista mistään vaan sujahtaa päälle. Mitat 158 cm ja 59 kg.

Vierailija
13/16 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuret vaateketjut suurensivat kokonsa eurostandardin mukaisiksi v. 2001 - 2002. Esimerkiksi koko M oli ennen tuota 38/40, uudistuksen jälkeen 40/42. Eteläeurooppalaiset ketjut eivät tiettävästi olleet mukana, mutta kokoluokitus poikkeaa näissä maissa muutenkin keskieutooppalaisesta, johon standardi perustuu.

Vierailija:

Vierailija
14/16 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat minulle sopivia, jos ovat kokoa M. Iso ero siis ainakin mun kohdalla.

Vierailija
15/16 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen hulluksi etsiessäni itselle suoria mustia housuja! Henkka Maukan koko 34 tippuu jalasta. Mistä te oikein pienet löydätte vaatteita??? Lastenosastolta?

Vierailija
16/16 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ostaja siis on normaali, hoikka nainen. Uskoisin, että noin psykologisesti ajatellen kannattaisi H&M ajatella tätä asiaa.

Kun joutuu sovittamaan entistä suurempaa kokoa ilman että kiloja tai senttejä on tullut lisää, ei se ainakaan lisää shoppailuintoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi