luitteko menaisista sen hääjutun jossa tosi prameat häät
Kommentit (14)
Ja ainahan sitä arvostellaan, oli häät mitkä tahansa.
13 tekstin koska ap tietää morsiamen joten halusi hieman aiheuttaa kohua :)
Oman lusikkasi työntäisit soppaan jo alkulämmittelyissä...
Aika mielenkiintoinen juttu. Nuori lapsiperhe meni naimisiin, ja aika näyttävästi menikin ;-)
Jotenkin ulkokultainen ja pinnallinen kuva jäi..
itse olen ollut useammissakin yli 300 hengen häissä (pohjanmaalla).
Mutta itse jutusta totesin miehelleni, että olipa typerästi kirjoitettu. Ihan kuin se toimittaja olisi ollut jotenkin katkera tai jotain. Se juttu oli jotenkin negatiivissävytteinen mun mielestä. Kirjoittaja puuttui mielestäni turhan paljo pieniin mokiin ja kömmähyksiin... Loppulausekin oli tosi kiva, mainitsi jotain lämmenneestä valkoviinistä. Sit olisi ollut kiva nähdä vähän selvempi kuva morsiusparista ja etenkin morsiammesta. Että vähän jäin miettimään, etteikö tästä nyt olisi parempaa juttua saanut. Taisi asialla olla joku katkera vanhapiikatoimittaja=)
juttu poikkesi jotenkin Me Naisten jutuista yleensä. Siis kirjoitustavaltaan. En tykännyt yhtään.
vai johtuiko sitten mun tavasta lukea se. No, kuitenkin tuli sellanen olo, etten kestäis tollasta miestä ja että sille on tosi tärkeää mitä toiset ajattelee siitä. Kamalan nuoria olivat. Sitten mua alko mietityttää, että kuka oli tehnyt aloitteen lehtijutusta ja tuli mieleen, että sulhanen oli käyttänyt jotain kontaktejaan.
en siis tunne mutta kirjoittelee yhdellä vauva-aiheisella palstalla.
ja laatumerkkejä vilahteli tekstissä
Tämä ketjun neljän ekan viestin perusteella ei ainakaan osaa.... ;-D
että on kaunis morsian, niin olisin toivonut sitten kunnon kuvankin