Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyttöjen vanhemmat! Jos tyttö on halunnut lahjaksi wings flora nukkea ja ostin barbi merenneitokeijun

Vierailija
16.01.2008 |

niin menikö lahja ihan väärille raiteille. Meillä on vain poikia ja en tajua näistä nukkejutuista juurikaan mitään. Siis pitääkö lähteä vaihtamaan. Kyse kaverisynttäreistä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsi kivitetään sitten varmaan tai jotain. Mä ostin sellaisen Prinsessa-mukin (ihan kivitavaraa, ei mikään muovinen) ja ostin sinne namuja päivänsankarille myös. Mä olen pitänyt sellasta n. 10 euron rajoitusta, ihan vaan eskarikavereita ovat.

Vierailija
2/6 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja että winxillä ja barbilla on eroa mutta että hyvässä lykyssä tuokin menee läpi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

winx-keijun nyt voi vanhemmatkin ostaa ja ap:n lahja on todella hyvä. Jos lapsi ei ole lahjaan tyytyväinen, on hän hemmoteltu ja hänen vanhempiensa häpeä, ei sinun, joka olet ostanut (liian?) hyvän lahjan kaverisynttäreille.

Vierailija
4/6 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi barbi, joka oli musta vähän samanlainen ainakin teemaltaan oli lisäalessa.

Prinsessamuki kuulostaa minusta tosi sopivalta.

ap.

Vierailija
5/6 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten lahjatoiveethan ei aina ole realistisiä, joku " nukkekoti" 100¿ tms. tarhakaverin vanhemmille lähinnä naurattaa :)

Vierailija
6/6 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän tyttö olis onnellinen saadessaan tollasen lahjaksi (6.v). Nappiin menee jos saajan ikä 4-7-vuotta.