Tyttöjen vanhemmat! Jos tyttö on halunnut lahjaksi wings flora nukkea ja ostin barbi merenneitokeijun
niin menikö lahja ihan väärille raiteille. Meillä on vain poikia ja en tajua näistä nukkejutuista juurikaan mitään. Siis pitääkö lähteä vaihtamaan. Kyse kaverisynttäreistä.
Kommentit (6)
ja että winxillä ja barbilla on eroa mutta että hyvässä lykyssä tuokin menee läpi...
winx-keijun nyt voi vanhemmatkin ostaa ja ap:n lahja on todella hyvä. Jos lapsi ei ole lahjaan tyytyväinen, on hän hemmoteltu ja hänen vanhempiensa häpeä, ei sinun, joka olet ostanut (liian?) hyvän lahjan kaverisynttäreille.
Toi barbi, joka oli musta vähän samanlainen ainakin teemaltaan oli lisäalessa.
Prinsessamuki kuulostaa minusta tosi sopivalta.
ap.
Lasten lahjatoiveethan ei aina ole realistisiä, joku " nukkekoti" 100¿ tms. tarhakaverin vanhemmille lähinnä naurattaa :)
Meidän tyttö olis onnellinen saadessaan tollasen lahjaksi (6.v). Nappiin menee jos saajan ikä 4-7-vuotta.
Mun lapsi kivitetään sitten varmaan tai jotain. Mä ostin sellaisen Prinsessa-mukin (ihan kivitavaraa, ei mikään muovinen) ja ostin sinne namuja päivänsankarille myös. Mä olen pitänyt sellasta n. 10 euron rajoitusta, ihan vaan eskarikavereita ovat.