Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihdutuksesta: ajatuksia tai ahaa-elämyksiä jotka ovat auttaneet laihduttamisessa! ov

Vierailija
16.01.2008 |

Kerätäänkö tähän hyväksi havaittuja ajatuksia ja ahaa-elämyksiä, joita olette laihdutukseen liittyen kokeneet.

Mulla vaikutti valtavasti tajuta, että ei se vatsa tajua kaloreista mitään. Että sen voi täyttää parhaaksi katsomallaan ruoalla, mutta ennenkuin se on täynnä, nälkä ei lähde.

Samoin olen oppinut, että vatsalaukku tottuu siihen ruokamäärään, mitä sinne säännöllisesti tulee. MÄÄRÄLLÄ ON VÄLIÄ. Söin ennen lautasellisen normaalia ruokaa lounaalla ja lautasellinen illallisella. Se vaan, että lautaseni oli aivan täynnä ja ruokaa tuli siis kitattua alas valtavat määrät. Lentokoneannos ruokaa vaikutti siihen aikaan vitsiltä, mutta oikeasti se on se määrä, jolla aikuinen mies pysyy liikkeellä!! Naisen pitäisi syödä kerralla vielä vähemmän!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin on helpompi pitää annoskoko pienenä.

Vierailija
2/8 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juominen, jatkuvat vihannes- ja hedelmävälipalat.

Mulla kyllä auttoi myös se, että otin selvää eri ruoka-aineiden kaloreista. En niitä laskenut, mutta ymmärsin, että sillä on iso ero miten sen paljon parjatun jauhelihakastikkeen tekee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun housut alkoi kiristää, jätin santsikierrokset. Johan alkoi vyötärö kaventua.

Vierailija
4/8 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kielsin itseltäni jotain tiettyä, niin halusinkin sitä ihan hulluna.

Nyt en kiellä itseltäni mitään. Eli ihan vilpittömästi annan itselleni luvan syödä mitä haluan, JOS MULLA ON NÄLKÄ. Eli syön hitaasti, enkä heti ota lisää. Hetken päästä huomaankin olevani täynnä.

Jos tekee mieli jotain makeaa, sovin itseni kanssa että jos vielä tunnin päästä haluan, niin syön. Sen tunnin aikana pesen kerran hampaat, juon pari lasia vettä ja jos vielä OIKEASTI tekee mieli niin sitten syön.

Aika harvoin tulee enää syötyä ja olo on kuin voittajalla. Hyvä minä, kiitos minä!

Vierailija
5/8 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin sokeroimattomat mehukeitot, niiden täyttävyys ja vähäkalorisuus yllättivät!

Vierailija
6/8 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. harrastavat juoksua

2. syövät (huomattavan) paljon hedelmiä

Vierailija
7/8 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin itsestäni valokuvaa, jossa poseerasin normaalipainoisen (ei siis edes hoikan) ihmisen vieressä. Kyllä järkytti!! :o En ollut kai tajunnut, että en näytä enää samalta kuin 30 kiloa sitten.

Vierailija
8/8 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että siis se n.1200kcal, jonka nyt syön laihduttaessani, tulee aika pian täyteen. Ennen söin IHAN liikaa!! Ja tällä nykyisellä pärjää hyvin!! Joku täällä mainosti kalorilaskuri . fi sivustoa (ei tarvitse itse laskea kaloreita), siitä on ollut mulle huimasti apua. Tosin aika alkusuoralla olen vielä, mutta hyvä vauhti päällä. =D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä