G: Mitä päivällisenä tänään?
Meillä itsetyhdyt lohkoperunat, broilerin fileepihvit, aurinkokasviksia, kurkkua ja kirsikkatomaatteja.
Kommentit (11)
Lapset ovat hoidossa illan, joten tämä on hyvä aikuisten ruoka.
Eilen söimme itse tehtyä makaronilaatikkoa
Jauhelihakastike ja keitetyt perunat?!
Melkeen naurattaa kun tämä ko. ruokalaji on nyt ollut täällä keskustelunaiheena jo monta päivää ja esimerkkinä kaikissa painoa koskevissa ketjuissa :)
eikä ainakaan syödä lohkoperunoita. Se on av-äideiltä lailla kielettyä!
Murrr ja yöks. DDD
kent:
Melkeen naurattaa kun tämä ko. ruokalaji on nyt ollut täällä keskustelunaiheena jo monta päivää ja esimerkkinä kaikissa painoa koskevissa ketjuissa :)
Täh, harmikseni olen missannut? ;)
Mä ainakin teen spagettikastikkeen naudan paistijauhelihasta, paljon kasviksia, muttei yhtään rasvaa tahi jauhoa. Onko tämäkin epäterveellistä? Ja pastana meillä tumma spagetti.
Eikä enää varmaan riitä, että kertoo syövänsä spagettia ja jauhelihakastiketta vaan sitä pitää tarkentaa (siis miten tekee jauhelihakastikkeen + kalorimäärä).
Ei vaiskaan, mutta ihan suht terveellisen kaavan mukaan kuitenkin. Ja viinikin jää pois kuvioista, kun mulla on vielä töitä illalla.
Saa valita joko broileririsottoa tai jauhelihaperunalaatikkoa.
Salaattiakin ajattelin tehdä pitkästä aikaa :)
Tänään menee varmasti yli hilseen, sillä laitan kermaisen (toki Keiju-" kermasta" ) broikkukastikkeen ja mies saa luvan tehdä muusin... Vihreä salaatti kurkusta ja jääsalaatista sentään.
T. 18
söittekö ruoan syvältä vai matalalta lautaselta? Syvällä lautasella nimittäin av:n hyväksymä annoskoko ylittyy :)
ne kasvishampurilaisina. Kyytipoikana ketsuppia, suolakurkunviipaleita. Porkkanaa.