Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan turha taalla on kysella esim. yli 100 kg painavilta, etta " mita olet syonyt tanaan?" . Se ei nahkaas kerro yhtaan mitaan. Vissiin kuvittelette, etta tosi ylipainoiset vetavat

Vierailija
16.01.2008 |

päivät pitkät leivoksia, karkkeja, sipsejä, limuja, keksejä ja kerrosaterioita. Kuitenkin he syövät yleensä ihan samanlaista safkaa kuin normaalipainoisetkin. Pointti on siinä, että ylipainoiset syövät yleensä liian suuria määriä ihan tavallista ruokaa. Jos esimerkiksi ylipainoinen kirjoittaa syöneensä lounaaksi perunaa ja kalaleikettä, niin se ei itsessään kerro mitään. Vasta määrät kertovat. Ylipainoinen on voinut syödä 3-8 perunaa ja 3 kalaleikettä. Joten turha luulla, että joku " mitä olet syönyt tänään-gallup" kertoo ilman määriä kenenkään lihomisesta mitään. Tiedän tämän, koska olen itse ollut ylipainoinen ja söin ihan tavallista ruokaa, mutta jättimääriä. Eivät ylipainoiset syö herkkuja välttämättä yhtään enempää kun muutkaan. Joskus jopa vähemmän.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen lihonut viimeisen vuoden akana 10 kg, ja suurin muutos ruokailutavoissani on juuri annosmäärien kasvaminen. Tämä tosin koskee samalla tavalla herkkujakin, kuin tavallista ruokaa. Mutta ennen minuun ei kertakaikkiaan mahtunut sitä ruokaakaan tämmöisiä määriä kuin nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme