Olen puhki, auttakaa! Vauva itkee yöt samaan kellonaikaan, mistä apua?
Vauvalla joka yö samaan aikaan mahavaivoja, koliikkia? Itkee, rimpuilee rinnalla ja nukahtaa. Nukkuu kymmenen minuuttia ja taas itkee..
Mitkä ruoat paras jättää väliin mun?
Kommentit (4)
Päiät mitä kiltein ja rauhallisin ja yöt kuin mikäkin kummajainen, rähjää vaan. Maitoa tulee varmasti tarpeen koska kasvaa tosi hienosti ja päivisin niin tyytyväinen?
t. ap
Koeta nukkua itse päivisin, ja jakakaa öiden hyssyttelyvuoroja miehesi kanssa niin, että saat vähän levättyä.
oli niin raskasta valvoa melkein yöt läpeensä, että kokeilin). Onko mahdollisuutta kokeilla sitä? Kävin kolme kertaa, kaksi ekaa kertaa eivät auttaneet mitään, kolmannen kerran jälkeen yöitkut loppuivat kerralla.
Olin aivan ihmeissäni, kun heräsin aamuviideltä syöttämään, illalla nukahdin toiveella, että ehtisinpä nukkua edes tunnin ennen itkun alkamista.
Vyöhyketerapeutti sanoi, että kaikki itkuiset vauvat ovat häneltä ainakin jotain helpotusta saaneet. Joku uskoo, joku ei (esimerkiksi mieheni ajattelee, että itkujen loppuminen oli sattumaa eikä vyöhyketerapian ansiota) - mutta kokeilemisesta ei ole ainakaan haittaa! Maksaa yhteensä korkeintaan muutaman kympin. Meiltä terapeutti ei ottanut mitään maksua, koska " en laskuta alle vuoden ikäisiltä" .
Voimia teille!
ala saman tien heijaamaan, jolloin vauva melko varmasti nukahtaa uudelleen. Saattaa herätä vielä useammankin kerran uudestaan, mutta meillä tuo toimi loistavasti.