Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
tavarapaljous :(
22.04.2014 |
ahdistaa tämä tavaramäärä täällä asunnossa. 50neliöinen kaksio, 3 henkilöä, joista yksi alle 1v. yööööhhhh. miten tavaraa vois vähentää. olen vielä niin hamsteriluonne :/
Kommentit (20601)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Mun mielestä on ihan normaalia, että ihminen auttaisi mieluummin kasvotusten toista ihmistä jonka hädän näkee, ihmisen jolla on puutetta ihan jostain perustavamman laatuisesta kuin kynsilakasta. Mutta tilanne on se, ettei monikaan tunne köyhiä tai sitten köyhät eivät puhu tilanteestaan IRL. Mulle kasvoton auttaminen ei ole mitään erikoisen eettistä. Enkä tarkoita, että soittaisin torvea edelläni auttaessani, vaan esimerkiksi kerran kuulin omin korvin erään hädästä ja vein koulussa rahaa hänen penaaliin. En kertonut että se olin minä, ettei hän koe kiitollisuuden velkaa, mutta minulle tuli hyvä mieli kun tiesin menevän oikeaan tarpeeseen. Täällä meilläpäin on helluntaiseurakunnan kirpputori, jonne saa vie lahjoituksia ja sinne vienkin, kun olen itsekin siellä tehnyt vapaaehtoishommaa niin se ei ole mikään varsinainen bisnes millä suuria voittoja tulisi, mutta saavat pyöritettyä ruokapäivää ja muita tilaisuuksia ja jakavat vaatteita myös ilmaiseksi milloin joku on oikeasti vailla. Sitä tuen mielelläni.