tavarapaljous :(
ahdistaa tämä tavaramäärä täällä asunnossa. 50neliöinen kaksio, 3 henkilöä, joista yksi alle 1v. yööööhhhh. miten tavaraa vois vähentää. olen vielä niin hamsteriluonne :/
Kommentit (20646)
Vierailija kirjoitti:
Tajusin yllättäen kaipaavani sähköpistorasiaa eteiseen kun siinä olisi sitten helppo ladata laitteita.
Eipä ole tullut mieleenkään, että joissain kodeissa ei ole pistorasiaa eteisessä. Olen asunut 60- ja 70-luvun taloissa ja niissä kaikissa on tuo ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tajusin yllättäen kaipaavani sähköpistorasiaa eteiseen kun siinä olisi sitten helppo ladata laitteita.
Eipä ole tullut mieleenkään, että joissain kodeissa ei ole pistorasiaa eteisessä. Olen asunut 60- ja 70-luvun taloissa ja niissä kaikissa on tuo ollut.
Siis onhan täälläkin eteisessä sähkökaappi, jossa on sulakkeet ja talon WLAN, mutta ei varsinaista pistorasiaa, johon voisi laittaa johtoja ja siis esim. ladata laitteita. Toki löytyy myös valokatkaisin, josta saa valon päälle ja pois.
Vierailija kirjoitti:
Tokmannin ensi viikon mainoslehtisessä loppukevennystuotteena on tällä kertaa taas todellinen turhake viinipullon pelastusliivi 6,99 euroa. Älkää kysykö, miksi tuollainen tuote on olemassa, mikä sen käyttötarkoitus on tai miksi se on otettu Tokmannille myyntiin.
Jep, jos tulisi haaksirikko luulisi pullojen kelluvan muutenkin. Tosin voithan sä mennä vaikka pullojen kanssa uimaan keskelle järveä ja jotta kädet jäävät vapaaksi vedenkestävälle kännykälle on tuo liivi pullolle tarpeen..;D
Naurettava turhake tosiaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis onhan täälläkin eteisessä sähkökaappi, jossa on sulakkeet ja talon WLAN, mutta ei varsinaista pistorasiaa, johon voisi laittaa johtoja ja siis esim. ladata laitteita. Toki löytyy myös valokatkaisin, josta saa valon päälle ja pois.
Luulisi että jokaisessa eteisessä olisi pistorasia. Ennen oli eteisissä aina lankapuhelimen pistorasia ja siinä samassa toinen kohta vaikka seinälampulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulisi että jokaisessa eteisessä olisi pistorasia. Ennen oli eteisissä aina lankapuhelimen pistorasia ja siinä samassa toinen kohta vaikka seinälampulle.
Meillä lankapuhelimen pistorasia oli olohuoneessa.
Sitä paitsi tuo sähkökaappi on niin korkealla, että ylettääkseen sinne pitää nousta tuolille seisomaan eli vaikka siellä olisikin pistorasia niin eihän sitä pystyisi käyttämään.
Nykyään sunnuntain Helsingin Sanomien välissä jaetaan tuota Tokmannin tarjouslehtistä. Aikaisemmin torstain Helsingin Sanomien välissä oli aina Citymarketin tarjouslehtinen, mutta nykyään on lähinnä vain Citymarketin kampanjapäivien tarkouslehtisiä. Toki netistähän nämä tarjouslehtiset löytää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tokmannin ensi viikon mainoslehtisessä loppukevennystuotteena on tällä kertaa taas todellinen turhake viinipullon pelastusliivi 6,99 euroa. Älkää kysykö, miksi tuollainen tuote on olemassa, mikä sen käyttötarkoitus on tai miksi se on otettu Tokmannille myyntiin.
Jep, jos tulisi haaksirikko luulisi pullojen kelluvan muutenkin. Tosin voithan sä mennä vaikka pullojen kanssa uimaan keskelle järveä ja jotta kädet jäävät vapaaksi vedenkestävälle kännykälle on tuo liivi pullolle tarpeen..;D
Naurettava turhake tosiaan!
Tokmannin kaikki loppukevennystuotteet ovat aina tätä tasoa. Joskus olen tänne kyseisen viikon tuotteesta kirjoittanutkin. Toivottavasti kukaan ei noita osta.
Vierailija kirjoitti:
Vastenmielistä. Toivon myös ettei kukaan osta tuollaisia, mutta silti Tokmannilla on jo tehty valinta hankkia tuollaisia varastoon ja edistetty krääsän tuottamista.
Sain viisi poistoa kasaan tälle päivälle
Olen todella kateellinen sisarukselleni kun sisaruksellani on sekä tiskikone, että pyykinkuivausrumpu. Itselläni ei ole kumpaakaan, eikä mitään mahdollisuutta niitä saada.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään sunnuntain Helsingin Sanomien välissä jaetaan tuota Tokmannin tarjouslehtistä. Aikaisemmin torstain Helsingin Sanomien välissä oli aina Citymarketin tarjouslehtinen, mutta nykyään on lähinnä vain Citymarketin kampanjapäivien tarkouslehtisiä. Toki netistähän nämä tarjouslehtiset löytää.
Ei vähempää kiinnostaisi edes löytää tokmannin tai citymarketin tarjouslehdyköitä, ihan turhakkeita moiset painotuotteet
Vierailija kirjoitti:
Olen todella kateellinen sisarukselleni kun sisaruksellani on sekä tiskikone, että pyykinkuivausrumpu. Itselläni ei ole kumpaakaan, eikä mitään mahdollisuutta niitä saada.
No menonkos hengen perhe sulla on? Pyykinkuivausrumpua tuskin kukaan nyt tarvitsee, mutta yhden tai kahden hengen tiskit tiskaa käsinkin. Meille tuli tiskikone vasta kun toinen lapsi oli jo viisi vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Sitä paitsi tuo sähkökaappi on niin korkealla, että ylettääkseen sinne pitää nousta tuolille seisomaan eli vaikka siellä olisikin pistorasia niin eihän sitä pystyisi käyttämään.
No tuskin sähkökaapissa nyt mitään pistorasioita oiskaan!
Päiväni on taas kulunut tätä palstaa lukiessa.
En ole ikinä omistanut kuivausrumpua enkä kuivaavaa pesukonetta. Hyvin on pärjätty ilmankin. Kuivausteline on joskus olohuoneen puolella mutta hyvin ollaan pärjätty sen kanssa. Kesällä pyykit parvekkeelle.
Mä en ottais ilmaiseksikaan kuivausrumpua. Astianpesukonettakaa en olisi aluksi halunnut, edes kahden lapsen kanssakaan, mutta saimme sen sitten vanhemmiltani kerran joululahjaksi. Minusta on aina parempi mitä vähemmän kalliilla sähköllä käyviä laitteita. Televisio meillä on, mutta emme katso sitä ikinä. Samoin läppäri on, mutta jo 15 vuotta vanha, enkä oikeastaan käytä sitäkään. No, ilman puhelinta olisi kyllä hankala olla nykymaailmassa, että se nyt on tärkeä. Kaikki asiointi kun menee kännykällä tunnistautumisten kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sellainen ongelma, että mikäli löydän jonkun mielestäni tosi kivan tuotteen, haluaisin ostaa niitä useamman kappaleen.
Samaistuuko kukaan?
Kyllä. Pelkään että jos ostan vain yhden jotain oikein ihanaa tuotetta, se menee rikki, loppuu tai katoaa eikä uutta enää saa kaupasta. Lempitavarani on liian usein poistunut valikoimasta kun olisin tarvinnut uutta. Suosikkialushousujani ei enää saa mistään ja suosikkihousujani on niitäkin mahdoton löytää uusia, koska kokoni myytiin aina sekunnissa loppuun verkkokaupasta kun kyseiset housut olivat vielä tuotannossa. Vaikka yritän ostaa vaatteita heti perään identtiset toiset tai kolmannetkin, jos löydän jotain todella kivaa jonka totean käytössä hyväksi, monesti kaikki myydään tosi nopeasti loppuun. Lempimekkoni
Siis miten palasaippua menee vanhaksi? Ei niissä ole edes parasta ennen päivämäärää 🤦
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sellainen ongelma, että mikäli löydän jonkun mielestäni tosi kivan tuotteen, haluaisin ostaa niitä useamman kappaleen.
Samaistuuko kukaan?
Samaistun, ja nykyään ostankin. Viimeksi eilen ostin kaupasta 5 tpaitaa 5€/kpl, kun tiedän että ovat hyviä ja kestäviä. Kräsää en osta
Viiden euron t-paidat on krääsää.
Ai jos satasen ovh vaate myydään vitosella niin se on krääsä? Olet melko yksinkertainen😁
Tajusin yllättäen kaipaavani sähköpistorasiaa eteiseen kun siinä olisi sitten helppo ladata laitteita. Kun täällä oli aikoinaan putkiremontti noiden paikkoja sai ainakin osittain itse päättää, mutta eipä tuo silloin käynyt mielessä. Vessassa on toki kaksipaikkainen pistorasia, mutta eihän tuota saa käyttää kuin pesukoneen ja mahdollisen kuivausrummun johdoilla. Jotkut tietysti ottavan vessan pistorasiasta sähköä myös esim. hiustenkuivaajalle.