Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tavarapaljous :(

Vierailija
22.04.2014 |

ahdistaa tämä tavaramäärä täällä asunnossa. 50neliöinen kaksio, 3 henkilöä, joista yksi alle 1v. yööööhhhh. miten tavaraa vois vähentää. olen vielä niin hamsteriluonne :/

Kommentit (20646)

Vierailija
16721/20646 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sellainen ongelma, että mikäli löydän jonkun mielestäni tosi kivan tuotteen, haluaisin ostaa niitä useamman kappaleen.

Samaistuuko kukaan? 

Kyllä. Pelkään että jos ostan vain yhden jotain oikein ihanaa tuotetta, se menee rikki, loppuu tai katoaa eikä uutta enää saa kaupasta. Lempitavarani on liian usein poistunut valikoimasta kun olisin tarvinnut uutta. Suosikkialushousujani ei enää saa mistään ja suosikkihousujani on niitäkin mahdoton löytää uusia, koska kokoni myytiin aina sekunnissa loppuun verkkokaupasta kun kyseiset housut olivat vielä tuotannossa. Vaikka yritän ostaa vaatteita heti perään identtiset toiset tai kolmannetkin, jos löydän jotain todella kivaa jonka totean käytössä hyväksi, monesti kaikki myydään tosi nopeasti loppuun. Lempimekkoni alkaa olla jo tosi kulunut, olen miettinyt että tekisikö joku ompelija siitä uuden version ja miten

Sama. En tajunnut ostaa tiettyä saippuaa varastoon, ja yllättäen sen tuoksu oli muutettu. Sama tuoksu on siis ollut jo vuosikymmeniä! Tuosta viisastuneena ostin toista saippuas loppuelämän tarpeiksi. Nyt ei tarvi pelätä että tuoksua muutetaan, vaan saan loppuelämäni pestä samalla tuoksulla

Vierailija
16722/20646 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa vain käyttäisi sitten sitä, eikä jäisi lappuineen muovisäkkeihin täyttämään asuntoa. Olisikin vain kaksi samaa esinettä, eikä 50. Olisipa muovisäkkejä vain kymmeniä, eikä satoja. 

Mitä tuollaiselle avuksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16723/20646 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sellainen ongelma, että mikäli löydän jonkun mielestäni tosi kivan tuotteen, haluaisin ostaa niitä useamman kappaleen.

Samaistuuko kukaan? 

Kyllä. Pelkään että jos ostan vain yhden jotain oikein ihanaa tuotetta, se menee rikki, loppuu tai katoaa eikä uutta enää saa kaupasta. Lempitavarani on liian usein poistunut valikoimasta kun olisin tarvinnut uutta. Suosikkialushousujani ei enää saa mistään ja suosikkihousujani on niitäkin mahdoton löytää uusia, koska kokoni myytiin aina sekunnissa loppuun verkkokaupasta kun kyseiset housut olivat vielä tuotannossa. Vaikka yritän ostaa vaatteita heti perään identtiset toiset tai kolmannetkin, jos löydän jotain todella kivaa jonka totean käytössä hyväksi, monesti kaikki myydään tosi nopeasti loppuun. Lempimekkoni alkaa olla jo tosi kulunut, olen miettinyt että tekisikö joku ompelija siitä uuden version ja miten

Aivan sama täällä ja en yleensä koe ongelmaksi! Ostan kaikkea mieluista perusjuttua aina monta. Ompelija tekee kyllä lempimekostasi vaikka monta uutta. Olen itse opetellut ompelemaan ja teen juuri näin. 

Vierailija
16724/20646 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tein valitettavasti hukkahankinnan ja ostin appelsiinilta tuoksuvaa Fairya, joka olikin kaikilla tavoin hirveää. Hirveää oli yhä ja tuli jotenkin läpi vaikka sekoitin sen vanhan tiskiaineen rippeiden joukkoon. Vanhan tiskiaineen rippeet jäivät auttaneet yhtään hävittämään tuota hirvitystä. Tuon hajun peseminen pois astioista on ilmeisesti mahdotonta. Huomenna pitää varmaan ostaa vihreää Fairy power maxia ja tiskata tänään tiskaamani astiat uudelleen sekä ujuttaa tuohon joukkoon pieni tippa tuota hirvitystä niin saan tuon käytettyä. 

Vierailija
16725/20646 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaistuuko kukaan? 

Kyllä. Pelkään että jos ostan vain yhden jotain oikein ihanaa tuotetta, se menee rikki, loppuu tai katoaa eikä uutta enää saa kaupasta. Lempitavarani on liian usein poistunut valikoimasta kun olisin tarvinnut uutta. Suosikkialushousujani ei enää saa mistään ja suosikkihousujani on niitäkin mahdoton löytää uusia, koska kokoni myytiin aina sekunnissa loppuun verkkokaupasta kun kyseiset housut olivat vielä tuotannossa. Vaikka yritän ostaa vaatteita heti perään identtiset toiset tai kolmannetkin, jos löydän jotain todella kivaa jonka totean käytössä hyväksi, monesti kaikki myydään tosi nopeasti loppuun. Lempimekkoni alkaa olla jo tosi kulunut, olen miettinyt että te

No mut sehän menee huonoksi, ei kyllä kestä hyvänä se saippua sun loppuelämäsi tarpeiksi, ellet sitten ole jo tosi vanha..

Vierailija
16726/20646 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis toi viesti oli sille, joka osti saippuaa loppuelämänsä tarpeiksi. Se pilaantuu se saippua

Vierailija
16727/20646 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis toi viesti oli sille, joka osti saippuaa loppuelämänsä tarpeiksi. Se pilaantuu se saippua

En ole tuo henkilö joka osti saippuaa loppuiäksi varastoon, mutta ihan mielenkiinnosta kysyisin, että mikä on avaamattoman saippuapakkauksen säilytysaika? Valmistaja ei ole laittanut parasta ennen-päivää minun käyttämääni nestemäiseen saippuaan (Bliw).

Vierailija
16728/20646 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän saippua säilyy hyvin. Eri valmistajilla voi olla eroa laadussa mutta itse ostin 12 kpl.een laatikon pieniä nestemäisiä Bliwsaippuoita n. 10-13 vuotta sitten ja joku aika sitten löysin yhden joka oli jäänyt käyttämättä epähuomiossa. Ihan oli kuin uusi. Väri, tuoksu ja pesuteho entisellään. Myös palasaippuoita olen joskus säästellyt kun on ollut niin kaunis muoto, väri tai pakkaus. Niissä tuoksu on jonkun verran haihtunut mutta ihan käyttökelpoista kamaa on ollut. Vaihtelua tässäkin asiassa varmasti on.

-eri

Vierailija
16729/20646 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaistuuko kukaan? 

Samaistun! Etenkin vaatteiden kanssa on näin. Tilaan yhdet ja perään useammat, jos tuntuu käytössä hyviltä. Olen tosi nirso materiaalien suhteen enkä siedä puristavia vaatteita.

Vierailija
16730/20646 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaistuuko kukaan? 

Samaistun, ja nykyään ostankin. Viimeksi eilen ostin kaupasta 5 tpaitaa 5€/kpl, kun tiedän että ovat hyviä ja kestäviä. Kräsää en osta

Viiden euron t-paidat on krääsää.

Vierailija
16731/20646 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosmetiikasta yleensä löytyy purkin kuva jonka sisällä luku, joka kertoo kuinka kauan tuote säilyy hyvänä. Omassa Bliw saippuassa se näytti olevan 12m eli 12kk.

Vierailija
16732/20646 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tuo henkilö joka osti saippuaa loppuiäksi varastoon, mutta ihan mielenkiinnosta kysyisin, että mikä on avaamattoman saippuapakkauksen säilytysaika? Valmistaja ei ole laittanut parasta ennen-päivää minun käyttämääni nestemäiseen saippuaan (Bliw).

Valmistuspäivästä suunnilleen kolme vuotta.

Vierailija
16733/20646 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kosmetiikasta yleensä löytyy purkin kuva jonka sisällä luku, joka kertoo kuinka kauan tuote säilyy hyvänä. Omassa Bliw saippuassa se näytti olevan 12m eli 12kk.

Se tarkoittaa avattua tuotetta. Jos ostan kaksikymmentä saippuaa kaappiin, kiinnostaisi tietää että kuinka ne säilyvät hyvinä, kun joku tuossa sanoi että ei kannata ostaa varastoon menee pilalle.

Vierailija
16734/20646 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valmistuspäivästä suunnilleen kolme vuotta.

Eikö valmistajan pitäisi silloin merkitä valmistuspäivä tuotteeseen? Mistä kuluttaja voi muuten tietää onko kaupan hyllyllä lojunut saippua valmistettu 2022 vai 2024.

Vierailija
16735/20646 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään tein valitettavasti hukkahankinnan ja ostin appelsiinilta tuoksuvaa Fairya, joka olikin kaikilla tavoin hirveää. Hirveää oli yhä ja tuli jotenkin läpi vaikka sekoitin sen vanhan tiskiaineen rippeiden joukkoon. Vanhan tiskiaineen rippeet jäivät auttaneet yhtään hävittämään tuota hirvitystä. Tuon hajun peseminen pois astioista on ilmeisesti mahdotonta. Huomenna pitää varmaan ostaa vihreää Fairy power maxia ja tiskata tänään tiskaamani astiat uudelleen sekä ujuttaa tuohon joukkoon pieni tippa tuota hirvitystä niin saan tuon käytettyä. 

Kiitos kun kerroit, tietää itse olla ostamatta. Toivottavasti Power Max ei ole jotenkin pilattu, ainakin Fairy Original on kuulemma huonontunut.

Vierailija
16736/20646 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se 12m tarkoittaa, että on 12 kk AVAAMISESTA hyvää. Tämä ot.

Vierailija
16737/20646 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään lähtee pienmetallin roskalaatikkoon Tefalin metallinen uunikulho, vai vuokako tuo on, en edes tiedä tuon virallista nimeä. Tuota on mahdoton saada puhtaaksi ja pinta on halkeillut eli pinnoitteesta on lähtenyt palasia. Kunnolla tiskaamista käsin tai hankaamista tuollainen ei kestä. Uutta tuollaista en enää osta. Samalla tavalla aikaisemmin edellinen tuollainen kului ja jäi likaiseksi. En edes tee mitään uunivuokaruokia, joihin tuollaista tarvitaan, vaan olen käyttänyt tuota vain ruokien paistamiseen ja lämmitykseen uunissa. Uunipelti on parempi vaihtoehto tuollaiseen ja toisenlaista materiaalia kuin tuo. Harmittaa vaan kun tuo uunivuoka oli kallis, mutta eipä se laatua tässä tapauksessa taannut. 

Vierailija
16738/20646 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään lähtee pienmetallin roskalaatikkoon Tefalin metallinen uunikulho, vai vuokako tuo on, en edes tiedä tuon virallista nimeä. Tuota on mahdoton saada puhtaaksi ja pinta on halkeillut eli pinnoitteesta on lähtenyt palasia. Kunnolla tiskaamista käsin tai hankaamista tuollainen ei kestä. Uutta tuollaista en enää osta. Samalla tavalla aikaisemmin edellinen tuollainen kului ja jäi likaiseksi. En edes tee mitään uunivuokaruokia, joihin tuollaista tarvitaan, vaan olen käyttänyt tuota vain ruokien paistamiseen ja lämmitykseen uunissa. Uunipelti on parempi vaihtoehto tuollaiseen ja toisenlaista materiaalia kuin tuo. Harmittaa vaan kun tuo uunivuoka oli kallis, mutta eipä se laatua tässä tapauksessa taannut. 

Meillä ei kestänyt käyttöä suuri kannellinen/kantokahvallinen Zenker merkkinen uunivuoka/uunipelti. Clas Ohlsonilta ostettu. Pinnoite raapiutui pois, vaikkei käytetty metallisia lastoja. Hyvittivät kyllä sen samantien ja mukisematta. Kysji halutaanko samanlainen tilalle, otin rahana.

Vierailija
16739/20646 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein yhden myynti-ilmoituksen Toriin. 

Tavoitteena tälle päivälle saada kokoon kaupan muovikassillinen poistoja ja saman päivän aikana ovesta ulos. 

Tänään on täydellinen sää pyykin kuivattamiselle ulkona. Ensimmäinen koneellinen on kuivumassa ja toinen pesussa. 

Lisäksi perussiivoilua. 

Vierailija
16740/20646 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmannin ensi viikon mainoslehtisessä loppukevennystuotteena on tällä kertaa taas todellinen turhake viinipullon pelastusliivi 6,99 euroa. Älkää kysykö, miksi tuollainen tuote on olemassa, mikä sen käyttötarkoitus on tai miksi se on otettu Tokmannille myyntiin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän