tavarapaljous :(
ahdistaa tämä tavaramäärä täällä asunnossa. 50neliöinen kaksio, 3 henkilöä, joista yksi alle 1v. yööööhhhh. miten tavaraa vois vähentää. olen vielä niin hamsteriluonne :/
Kommentit (21706)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo yksinkertaiset ihmiset ovat aina ilmaiskrääsän perään
Olen ilmaistavaralla säästänyt rahaa paljon. enkä usko että jos sitä ei ota niin tuotanto vähenee aina ne joku ottaa jos en minä. kerran otin töistäkin firman mainospaitoja pahvilaatikoista kasan kun moni työkaveri ei ottanut ja nyt on paitoja varmaan loppuelämäksi ei tarvitse tuhlata raha. säästöön jää hirveästi elämän nautintoihin
No jos haluat elää sen nautinnollisen elämäsi mainostaen aina jotain. Mä en halua mainostaa yhtään mitään.
facebookissa tuli vastaan ilmoitus että ammattijärjestäjä Laura Holmström aloittaa raivausriennot haasteen 1.2-7.2 eli viikon aikana poistetaan joka päivä 10 tavaraa( saa varmaan poistaa enemmänkin jos intoutuu). Eli tässä pientä sysäystä kaipaavalla kiva haaste, voisin itsekin olla mukana. Nyt on sen verran kovia pakkasia luvassa eli hyvin voi käyttää aikaa sisällä kaappien penkomiseen. ei ole maksettu mainos ja "tapahtuma" on muutenkin ilmainen :). Ja jos kamppailee pahan aloitustilanteen kanssa, niin voihan tämä koko haasteen kohdistaa yhteen paikkaan kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ilmaistavaralla säästänyt rahaa paljon. enkä usko että jos sitä ei ota niin tuotanto vähenee aina ne joku ottaa jos en minä. kerran otin töistäkin firman mainospaitoja pahvilaatikoista kasan kun moni työkaveri ei ottanut ja nyt on paitoja varmaan loppuelämäksi ei tarvitse tuhlata raha. säästöön jää hirveästi elämän nautintoihin
No jos haluat elää sen nautinnollisen elämäsi mainostaen aina jotain. Mä en halua mainostaa yhtään mitään.
Monella jotka näin sanovat niin on kuitenkin vaatteita joissa näkyy selvästi vaatemerkin logo ja autoissa tietenkin myös ovat merkin logot näyttävästi esillä eli kyllä se nyt valitettavasti niin on että monet eivät vain älyä että levittävät valmistajan mainosta ympäriinsä ja vielä maksavat itse siitä. Ei varmaan monikaan ala mitään logoja repimään irti se voi jopa vahongoittaa tuotetta. Eli ennen kuin näitä kommentoi kannattaa tarkistaa lukeeko vaatteissa esillä jokin merkkituote vaikka sasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monella jotka näin sanovat niin on kuitenkin vaatteita joissa näkyy selvästi vaatemerkin logo ja autoissa tietenkin myös ovat merkin logot näyttävästi esillä eli kyllä se nyt valitettavasti niin on että monet eivät vain ä
Ajattelinkin laittaa viestiini ensin, että en osta myöskään merkkivaatteita ja olen laittanut jopa päälle liimattavilla heijastimilla joistakin ulkovaatteista logot piiloon. Nuorison keskuudessa merkittömät vaatteet ovat muutes ihan yksi muoti-ilmiökin. Sen takia tuohon viestiin reagoinkin, että inhoan mainostamista ja kaikkea siihen liittyvää bisnestä. Jo nuorempana ratkoin logoja irti vaatteistani. Äitini oli samanlainen. Hän sanoi aina merkkien perään olevia tuttujaan ilmaisiksi mainospelleiksi. Autoa minulla ei ole, eikä tule. Että sen mainostamiseenkaan en onneksi joudu.
onneksi näitäkin ihmisiä on. mutta minulle taloudellinen säästö on tärkein koska se vähentää tarvetta tehdä työtä aivan sama jos on jotain logoja kunhan tavara on ilmaista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monella jotka näin sanovat niin on kuitenkin vaatteita joissa näkyy selvästi vaatemerkin logo ja autoissa tietenkin myös ovat merkin logot näyttävästi esillä eli kyllä se nyt valitettavasti niin on että monet eivät vain ä
Joskus kerrottiin juttua että lagosten krokotiili otettiin pois paidasta vasta kun paita oli haalistunut jotta näytti siltä ettei hyväksy logoja.
Kuitenkin krokotiilin tummemmaksi jäänyt muoto jäi näkyviin.