Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arka aihe: Pojillani on PIENET pippelit!

15.01.2008 |

sitten murrosiän kieppeillä asiassa kannattaa olla asialla jos jotain murhetta on asian suhteen.. silloin sen vehkeen oikea koko vasta muodostuu

Muistan myös jostain dokumentista samaa asiaa katsoneeni ja siinä puhuttiin hormonihoidosta teini-iässä mikäli miehenalulla diagnosoidaan micropenis eli nimenomaan oli se kasvuvaiheen hormonihoito, sen jälkeen asialle ei enää mitään voi

mut sama kun tuossa aikasemmin joku sanoi ettei se lepotilan koko kerro mitään todellisesta koosta työkunnossa.. toisilla se kasvaa erektiossa moninkertaiseksi

niinkuin aatamin ja eevan tapauksessa kun ekaa kertaa ruvettiin hommiin.. aatami tokaisi eevalle että väistäppä vähän kun ei tiiä kuinka suuri siitä vielä tulee

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Haloo ihminen! On sulla kans huolenaiheet!

Vierailija
2/6 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihdetaan pienipiliset taaperopojat isomunaisiin!

nim. normaaliako?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin tässä juuri dokumenttia, jossa miehellä on pieni penis 9cm.

Huolestuin, koska molemmilla pojillani on tosi pienet pippelit.

Olen siis nainen ja en tunne ketään, keltä kehtaisin asiasta kysyä.

Olen nähnyt uimahallissa ja rannalla poikieni ikäisiä ja heillä on ollut suuremmat. Pojat nyt 3-vuotiaita. Miten poikien pippelit kasvavat, jos pienenä pieni aina pieni ja toisinpäin? En tosiaan toivoisi heille 9cm peniksiä.

Kiitoksia vastauksistanne!

Vierailija
4/6 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai niistä nyt voi vielä tietää millanen tulee hyvänen aika.tulee mikä tulee ja sen kans opittava elämään..tasan ei aina mee..

Luu:

Katsoin tässä juuri dokumenttia, jossa miehellä on pieni penis 9cm.

Huolestuin, koska molemmilla pojillani on tosi pienet pippelit.

Olen siis nainen ja en tunne ketään, keltä kehtaisin asiasta kysyä.

Olen nähnyt uimahallissa ja rannalla poikieni ikäisiä ja heillä on ollut suuremmat. Pojat nyt 3-vuotiaita. Miten poikien pippelit kasvavat, jos pienenä pieni aina pieni ja toisinpäin? En tosiaan toivoisi heille 9cm peniksiä.

Kiitoksia vastauksistanne!

Vierailija
5/6 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikai tuon ikäisiltä vielä voi semmoisia asioita tietää. Ihan niin kuin ei lyhyestä kolmevuotiaasta tule lyhyttä miestä..... :O

Ole ihan rauhassa - murrosikä siihen vaikuttaa ja hormonit - ja tuskinpa ikinä tiedätkään minkä pituiset pojillesi tulee. Se ei kai ole oikein äidin asia ja murrosiässä ne kalut menevät kyllä visusti housuun piiloon. :)

Vierailija
6/6 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän lepokoko kerro taistelukokoa, ja sillähän vain on merkitystä. Ellei sitten pojalla/miehellä ole erityisen huono itsetunto, ja pelkää saunassa, mitä muut ajattelevat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme