Pitkä kierto riesana..
Minulla oli myös pitkä kierto ja välillä kuukautiset olivat pitkään poissa. Olin himokuntoilija ja tiukkaa ruokavaliota noudattava, joten uskon että sekin vaikutti asiaan. Kun oli vuosi yritetty vauvaa tuloksetta menin sitkeästi lääkärin vastaanotolle. Minulle sanottiin, että minulla on PCO- tyyppiset munasarjat. Sain klomi-kuurin ja tulin ekasta raskaaksi. Luin jostakin, että ongelma saattaa korjautua raskauden aikana, joten yllätyksenä aloin oottaa toista, kun esikoinen oli 9kk. Nyt olen onnellisesti kahden suloisen lapsen äiti. Joten älkää lannistuko, vaikka testit näyttää negatiivista. Nyt haaveilen kolmannesta..ja mietin onkohan samat kuviot edessä. Nyt ovistestit ovat näyttäneet negatiivista..mutta toivo elää!!
kun kerroit kokemuksestasi ja onnittelut vauvoistasi! :) Kannustavaa kuulla, että tästä " vaivasta" huolimatta kaikki on mennyt hyvin. Toivottavasti saatte uuden tulokkaan pian! Lyhentävätkö/säännöllistävätkö noi klomit sitten kiertoa ja näin auttavat raskaaksi tuloon, jos kierrot muuten pitkät? Onnea vauvatoiveeseenne! +++