Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ricosta kenkämerkki?

15.01.2008 |

Olisiko kyseisestä merkistä kokemuksia? Olikos tuo " hyvä" merkki? Onko kapea/leveä, korkea/matala?

Jyväskylän Enttententtenissä on kai kaikki -50% ja ajattelin jos uskaltautuisi ensi talveksi ostamaan...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa hyviä, osa ei...Meillä lapsilla ollut Ricostan vk-goret jotka olleet hyvät. Kannattaa käydä tsekkaamassa ja jos hyvän kengän kriteerit muuten täyttää niin suosittelen lämpimästi. Puoleenhintaan on jo niin edulliset että kyllä kannattaa :)

Enttententtenissä osaavat kyllä muutenkin neuvoa kengän ostossa :) Harmi kun lopettaa...

Vierailija
2/4 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kun en itse pääse kenkiä hakemaan! Ajattelin, että olisin uskaltautunut ostamaan sillä tiedolla, ettei ole älyn leveää lestiä ja että on " kunnon" kenkä. Näistä kengistä on kyse joko tuo punainen tai ruskea

http://www.zappos.com/n/p/dp/19236161/c/78729.html

Kengille jää hintaa kai 32 ¿. Mietin vielä ja kysyn vaikka sähköpostitse onko kanta ja pohja ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime keväänä jotain goreja kääntelin ja niissä kantakappi meni heittäen sisään ja oli muutenkin ihan " lerppu" , mutta hyviäkin kokemuksia tosiaan on :)))

josko saat jonkun kääntelemään kenkiä puolestasi :)

Vierailija
4/4 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin sähköpostia ja tiedustelin onko kantakappi ja pohjan kiertojäykkyys ok;) Ainakin koko kyselyyni vastasivat tänään rivakasti, joskin näin kello 00 en odota ihan yhtä nopeaa toimintaa :D Ystäväni oli käynyt ostamassa pojalleen poikien vastaavat kengät, mutta hän ei ole niin tarkka kuin minä. Hän ne minulle hakee jos hyvät kun kauppa on " ohikulku reitillä" .