Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä syylät johtuvat? ov

Vierailija
15.01.2008 |

Sanoin miehelleni tässä pari viikkoa sitten, että ihme kun on alkanut kämmeniin tulla jotain syylän tapaisia, en siis tiedä ovatko syyliä, mutta luulen, että ovat. Mieheni sanoi, että hänellekin on tullut silloin tällöin käsiin sellainen tunne, kuin olisi tikku sormessa/kämmenessä. Ja sellainen tuo tunne tosiaan on. Pienenä lapsena on syyliä joskus käsissä ollut, mutta muuten ei pariinkymmeneen vuoteen. Mistähän tämä voi johtua? MIten niitä on yhtäkkiä alkanut tulla (viime syksyn /talven aikana)?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

virus tarttuu suht helposti, mutta yleensä aikuisten vastustuskyky nitistää sen suht nopeasti.

Onko teillä huono vastustuskyky? Liian vähän unta ja liikuntaa, liian huonoa ruokaa, liikaa viinaa ja tupakkaa, stressiä ja niin edelleen?

Vierailija
2/5 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä parikuinen vauva sekä uhmaikäinen. Lisäksi mies tekee pitkää päivää töissä ja itse olen ollut flunssissa yms. Yöuni myös pitkään ollut katkonaista. Näinpä näin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin just eilen huomasin, että yhteen sormeeni on yksi syylä mahdollisesti tulossa. Ärsyttävää.

Todellakin minulla on nyt alentunut vastustuskyky. Stressiä, olen sairastellut, raskaus pahoinvointia, unettomuutta..

Vierailija
4/5 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kun syylistä pääsee kerran eroon on pöpölle immuuni. Eli ei tulisi enää uudelleen. Minulla oli muutaman vuoden ajan pari todella kivuliasta syylää jalassa, jotka eivät meinanneet tehokkaasta hoidosta huolimatta kadota mihinkään. Sitten ne vaan yhtäkkiä häipyivät, kuten syylillä on tapana kun elimistö voitta sen taistelun. En ajatellutkaan että enää voisivat tulla takaisin.

Vierailija
5/5 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähes kaikilla ihmisillä on toi virus. Saattaa myös aiheuttaa kohdunkaulasyöpää. Aikuisilla syylät ovat harvinaisempia, mutta voivat tulla milloin vaan. Syylä on hyvänlaatuinen kasvain.

Toki ne kannattaa hoidattaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi