Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttö-lapsen haluaisin...

15.01.2008 |

...eli haaveissa olis tyttövauva! Nyt se on sanottu " ääneen" =)

Mitä voisin tehdä toiveeni eteen? Kaikkea yritän.

Poikia jo löytyy ja tyttö täyttäisi meidän perheen kokonaisuudeksi.

Onko muilla samanlaisia mietteitä tai ajatuksia?

Tuntuu vaikealta ottaa vastaan muiden *syntynyt tyttövauva-uutisia* =' (

Tiedän että joku ajattelee kanssani samoin =)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...en todellakaan tiedä, vaikka itselläni on niitä jo neljä kappaletta.

Neljä lettipäätä, tosin sillä viimeisellä lettipäällä ei ole vielä edes paljoa hiuksia :-)

Enkä tiedä, miten poikiakaan tehdään, vaikka sellainenkin minulla on.

Joten, sinä varmaan arvaat, että mitä sorttia sitä täällä toivotaan, jos sitä nyt saa edes " toivoa" näin ääneen. Tosin, minä kuumeilen ja haaveilen vielä yhdestä, eikä niin väliä, että kumpi tulisi. Mutta ihan tasapuolisuuden nimissä, olisihan se toinen poika jo tervetullut tähän naisvaltaiseen sakkiin.

Omilla vanhemmillani oli vissiin samat toiveet. Ei tullut kuin tyttöjä! Ja isäni viimeinen toivo meni siinä kun minä synnyin. Meitä on neljä. Ja minä nuorin.

Tosin, olen sanonut Isälleni, että voi kutsua minua vaikka Antiksi jos haluaa.... :-) Mutta luulenpa että ovat meihin kaikkiin aikasta tyytyväisiä...

Vierailija
2/5 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kommentoinpa silti! Jotkut tuttavani ovat yrittäneet ' tehdä' tyttöjä eri konsteilla mutta poikia vain on syntynyt, ehkä kohtalon ivaa :)

Voihan se olla että jos saatte poikavauvan kaikesta huolimatta on se kuitenkin sitten positiivinen asia: joudutte miettimään miten perheenne tulee ' kokonaisuudeksi' ilman sitä tyttölasta!

Itse olen miettinyt sitä että miksi haluan kolmannen lapsen (sukupuolella ei ole väliä); mulla on sellainen tunne että kolmas lapsi täydentää perheemme kokonaisuudeksi kuten itse tuossa sanoit!

Toisaalta myöskin haluan kokea sen kaiken vielä kerran. Ja nähdä minkälainen tyyppi sieltä tulee (toivottavasti tulee joskus) kun isommat sisarukset ovat niin mainioita :) Ja iso perhe on kiva ajatus!

Tsemppiä! Toivottavasti saat mitä haluat ja nautit elämästä sen kanssa mitä sinulla on!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis, sitähän sanotaan, että tyttösiittiöt on hitaampia, mutta elävät pidempään. Eli ovista edeltävänä päivänä ja ovispäivänä pitäis välttää seksiä. Sitä ennen pupuilla kunnolla, että olisivat sitten odottamassa kun munasolu kypsyy.

Muistan nähneeni jonkun dokumentin, jossa naiset halusivat jompaa kumpaa sukupuolta olevaa lasta. Ne naiset noudattivat jotain tiettyä dieettiä, siis teoria oli että eri sukupuolen siittiöt eläisivät paremmin happamassa ympäristössä. En kyllä muista, miten se meni... Siinä dokumentissa muistaakseni puhuttiin myös mm. rakasteluasennoista.

Joskus vauva-lehdessä oli pikkujuttu, että on todettu neljännen lapsen olevan hieman isommalla todennäköisyydellä eri sukupuolta kuin ensimmäisen. Siis ei mitään väliä, onko välissä olevat mitä sukupuolta ja mihinkään muihin verrattuna eroa ei ollut kuin tuo ensimmäinen-neljäs.

Vasta luin jenkkiläisestä hiirille tehdystä tutkimuksesta, jossa oli todettu, että enemmän makeaa syöneet hiiret saivat enemmän naaraspoikasia. Mieleeni muistuu hämärästi myös joku tutkimus, jonka mukaan kodin sisätilan lämpö vaikuttaisi siihen, kumpia siittiöitä kypsyy enemmän. Googlettamaan vaan!

Itse en tiedä, uskoako näihin mihinkään... Loppujen lopuksi kai se on 50%:n mahdollisuus saada kumpaa vaan!

Vierailija
4/5 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöä kaipaisimme myös pikkusisareksi pojillemme.

Kaikenlaisia vinkkejä olen netistä lukenut mutta sitä " varmaa" keinoa ei ole tullut eteen, mielelläni sellaisen löytäisin :)

Tuntuu että ajatukset pyörii liikaa tämän asian ympärillä...

Vierailija
5/5 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Taalla samat aatokset, kolmatta kuumeillaan ja kaksi ihanaa poikaa on :) Mina loysin tallaisen sivun www.yourdays.com jossa saa tehtya oviskalenterin jossa sanotaan mina paivina kannattaa hommailla etta saisi paremmalla tod.nakoisyydella tyton/pojan. Sen saa suomeksikin! No, me aiotaan kayttaa tuota menetelmaa :) Sitten lisaksi vahan enemman huuhaata, jos googlettaa ' chinese gender prediction' , loytaa kalentereita joissa aidin ian ja hedelmoityskuukauden perusteella ennustetaan tuleeko tytto vai poika. Eli esim. itsellani tuli etta jos hedelmoittyy helmikuussa ja sitten huhtikuusta eteenpain koko kesa, niin pitaisi tulla tytto :D Mutta varmaankin eniten luotan siihen mita joku jo sanoikin, etta tyttosiittiot on pitempi-ikaisia joten me varmaan koitetaan tuota ajoitusta. Mutta jos olen mummooni tullut (kuten monessa muussakin asiassa...) niin sitten meille tulee seitseman poikaa ja sitten vasta kaksi tyttoa :D Heh, no ehka me ei yriteta niin pitkalle :D Mutta kylla kolme poikaakin olisi aika komeaa :)