Me and I -kutsut ja tilaaminen
Olin pari viikkoa sitten Me and I:n vaatekutsuilla, ja olisin kovasti halunnut tilata jotain kivoja vaatteita. Pettymykseni esittelijä sanoi maksun hoituvan vaatteiden mukana tulevalla laskulla, jota varten hän tarvitsee tietenkin henkilöturvatunnuksen loppuosan. No, minullahan on maksuhäiriömerkintä, mutta en kehdannut edes ääneen ihmetellä, että enkö voi ollenkaan tilata. Harmittaa kovasti, että jäi vaatteet tilaamatta sen takia. Jos tosiaan niin on (kuten olettaisin) että luottotiedot täytyy olla kunnossa, että voi tilata, olen pettynyt. Voisiko joku valaistuneenpi kertoa onko asia tosiaan näin?!? Tai olisin tietenkin voinut tilauttaa kaverillani vaatteet ja kertoa, että "tilaatko mullekin, kun minulla ei ole luottotiedot kunnossa...".
Kommentit (2)
Eipä tässä muuta, tein tilausta perään, ja sain tilattua =) Kiva ja kiitokset
ja en usko että tarkistavat asiakkaitten luottotiedot. Ei ole ainakaan minulle sanottu mitään aiheesta joten luulisin että normaalisti pystyt tilaamaan. Me&i:llä on sellainen systeemi ainakin että jos on tietyn verran erääntyneitä maksamattomia laskuja heille niin silloin ei pysty tilaamaan ennen kuin laskut on maksettu.