Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

luokanopettajakoulutuksesta kysymys

Vierailija
14.01.2008 |

ryhmämuotoisena koulutuksena, kuinka sitova aikatauluiltaan? Voisiko kuvitella esim. vanhempain- ja hoitovapaan aikana suorittavansa opintoja?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistuin 2002 ja ainakin silloin opiskelu oli todellista läsnäolon kyttäämistä. Älä ymmärrä väärin - pidin opiskelusta, olen todella tyytyväinen valintaani enkä ole kertaakaan ajatellut vaihtavani alaa.

Meillä oli paljon ryhmäopetusta, jossa läsnäolo oli pakollista, ja päivät aika pitkiä. Tosin, opinto-ohjelmat ovat tainneet ainakin kerran jo muuttua, joten nyt asia voi olla ihan toisin.

Soita rohkeasti opekoulutuslaitokselle ja kysy. Sieltä varmaan osataan sanoa, onnistuuko opiskelu, jos lapsella ei ole vakihoitopaikkaa.

Toivottavasti onnistut ja olet tyytyväinen mahdolliseen valintaan. Itse en voi kun kehua alaa. Siisti sisätyö, ihan mukavat lomat ja ennenkaikkea merkityksellinen työ.

Vierailija
2/3 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aina sai lisähommia, jos oli pois. Tietyn määrän jälkeen jäi kurssi odottamaan seuraavaa vuotta. Paitsi jos olet mies, varmasti onnistuu! Sen verran paljon ainakin ennen vanhaan katsottiin niiden touhuja läpi sormien. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja meillä ei ainakaan olisi onnistunut ilman kokopäiväistä sitoutumista. Tosin tein jossain vaiheessa töitä. Mutta yleensä niin, että olin töissä opiskeluja ennen tai jälkeen. Ja aina piti korvata, jos oli pois. Nyt teen hoitovapaalla gradua vauvan ja taaperon kanssa. Tällainen itsenäinen homma siis onnistuu mun mielestä ainoastaan. Mitä muut mieltä?

t. opeksi valmistumassa

PS. Ap, kysy rohkeasti yliopistosta millaiset nykypäivän systeemit!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä