Minkä ikäinen keskustelija kirjoittaa keskustelupalstalle, että
" murrrr" ? Minusta ihan outo, olen itse 35v.
Kommentit (11)
kirjoittaa. Sinun mielestäsi kai hymiötkin ovat lapsellisia. Tylsät ihmiset käyttävät tylsää kieltä.
Jos vaikka olisin ärtynyt jostain asiasta ja haluaisin murista siitä.
Olen 39 v ja akateemisesti koulutettu kirjoittamisen ammattilainen.
En kysynyt koulutusta. Kysyin ikää. Pitäisikö nyt muuten sitten murista päälle? :)
ap
Vierailija:
En kysynyt koulutusta. Kysyin ikää. Pitäisikö nyt muuten sitten murista päälle? :)ap
Ajattelin vaan, että ymmärtäisit paremmin, että kuivakka keski-ikäinen paperinpyörittäjäkin voi netissä avata nutturansa ja heittäytyä vallan villiksi. Etten ole mikään kouluttamaton, työtön yh, joka ei osaa päästää suustaan muuta kuin murinaa.
Anteeksi, seuraavalla kerralla yritän pitäytyä tiukasti asiassa.
Suo anteeksi, en minäkään pitäytynyt tiukasti asiassa. Kerroin toki ikäni, mutta oli ihan pakko laittaa tuo kenelle murisisin. Näin netissä sillähän onkin hyvä ilmaista pientä turhautumista toisen pikkumaisuutta kohtaan. Nutturat auki ja barrikaadeille !
Tai ovatko kaikki sellaisia, joita yli kolmekymppisen ei pitäisi enää suustaan (tai näppiksestään) päästää?
Mun ei tarvitse olla edes netissä, saatan sanoa esim. " argh" ihan normaalipuheessakin.
t. 34v
Viimeksi murisin muistaakseni sähköpostissa, jonka lähetin isälleni. En murissut kuitenkaan isälleni, vaan yhdelle asialle.
Mä tapailin joskus aikoinani 33-vuotiasta miestä, joka käytti sanaa " KÄÄK" ..
Sanon suoraan että se oli syy miksi jutumme jäi vain muutamaan tapaamiseen. Se oli ärsyttävää ja ärsyttäväää....