Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

raskausoireista..

14.01.2008 |

Onko kellään ollut pahempia raskausoireita toisella raskaudella? Jos on niin kumpi on tullut, tyttö vai poika?

Lähinnä kiinnostaa kun itsellä eka raskaus (poika) sujui ongelmitta, mitä nyt vähän oli aamupahoinvointia mutta meni ajallaan ohi.

Mutta nyt on ollut järkyttävä olo jo rv 5 lähtien eikä loppua näy! Paha olo on ihan koko päivän, syödä täytyy useasti muuten iskee! Oksentanut en ole mutta tämä olo on kuin olisi juonut kaksi viikkoa putkeen!!!!!

Kiitos jo etukäteen!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko raskauden ajan olin elämäni kunnossa. Silloin meille syntyi tyttö.

Toinen raskaus olikin sitten ongelmallinen, pahoinvointia yms.. ja tuloksena poika.

Nyt menossa 3. raskaus ja pahoinvointi on edellistä pahempaa vielä. Mies uskookin sen takia, että meille on tulossa toinen poika!

Enpä sitten tiedä, olen kuullut kumminkin päin tuon version. Niin, että tytöstä tulee pahoinvointia ja sitten taas niin, että pojasta tuleekin pahoinvointia...

Viivi rv 14

Vierailija
2/2 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on menossa kolmas raskaus ja olo on aiva kamala!!! ekan aikana jolloin tuli tyttö, väsy oli ihan kamala..henkisestikkin jo raastava ja pientä kuvotusta..lähinnä hajuista(kahvi)toista odottaessa joka oli poika ei juuri ollu mtn..pientä väsymystä nyt ehkä.tämä kolmas..alussa ei juuri mtn, mutta nyt rinnat törkeen kipeet, väsyä, vilua ja kamalan huono olo melki 24h.että otappa noista nyt selvän :D mutta itellä ois sellanen tyttö fiilis kun on kuiteski enemmän samat oireet ku likan aikana oli ja toi maha on samanlainen...siis eihän mulla sinänsä mtn vauva mahaa viä ole kun rv on 11+2 mutta toi turbotus oli samanlaista likan aikana...eli maha on ylävatsaan asti turvonnu...ei mtn pientä pömppistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla