Bodyjen sijaan?
Millaisia aluspaitoja (collegen, neuleen tai muun päällyspaidan alla)pojat käyttävät, kun isoimmat bodyt jäävät pieniksi? Kerraston paitoja jotka alkavat 90 cm, ja tavallisia t-paitoja? Hihattomassa aluspaidassa tarkeneminen talvella meidän talossa voi olla vähän niin ja näin... (Ei vielä itse kerro onko kylmä/kuuma.)
Bodyt on niin ihania, eikä ei jää selkä paljaaksi, kun tuota 1,5 vuotiasta tulee vielä nosteltua aika paljon.
Delores
Kommentit (4)
on kyllä käytetty isompiakin bodeja eli olen löytänyt bodeja koossa 98cm ja isompiakin.
bodyt kokoa 92/98 ja pari pitkähihaista aluspaitaakin sukkahousujen kavereiksi löytyy. Meilläkin on viileähkö vanha puutalo, joten hihattomilla ei ole meillä mitään käyttöä.
ilman aluspaitaa. Collegen tai neuleenkanssa tulee laitettua tavallinen t-paita.
Bodeja ei olla aikoihin käytetty, kun päivisin käy potalla ja käyttää pikku-kalsareita.
mymmeli ja poitsu 1v 7kk
Meillä on käytetty hihattomia aluspaitoja koosta 86/92 eteenpäin. Olen ostanut välillä " kokoa isompaa" , niin pysyy paremmin housuissa. Muutenhan nuo ovatkin aika napakoita, joten isompi koko ei haittaa. Ainakin H&M:llä ja Exitillä on ihan hyviä, kirppiksiltä olen myös löytänyt.