Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Bodyjen sijaan?

13.01.2008 |

Millaisia aluspaitoja (collegen, neuleen tai muun päällyspaidan alla)pojat käyttävät, kun isoimmat bodyt jäävät pieniksi? Kerraston paitoja jotka alkavat 90 cm, ja tavallisia t-paitoja? Hihattomassa aluspaidassa tarkeneminen talvella meidän talossa voi olla vähän niin ja näin... (Ei vielä itse kerro onko kylmä/kuuma.)

Bodyt on niin ihania, eikä ei jää selkä paljaaksi, kun tuota 1,5 vuotiasta tulee vielä nosteltua aika paljon.

Delores

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on käytetty hihattomia aluspaitoja koosta 86/92 eteenpäin. Olen ostanut välillä " kokoa isompaa" , niin pysyy paremmin housuissa. Muutenhan nuo ovatkin aika napakoita, joten isompi koko ei haittaa. Ainakin H&M:llä ja Exitillä on ihan hyviä, kirppiksiltä olen myös löytänyt.

Vierailija
2/4 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyllä käytetty isompiakin bodeja eli olen löytänyt bodeja koossa 98cm ja isompiakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

bodyt kokoa 92/98 ja pari pitkähihaista aluspaitaakin sukkahousujen kavereiksi löytyy. Meilläkin on viileähkö vanha puutalo, joten hihattomilla ei ole meillä mitään käyttöä.

Vierailija
4/4 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman aluspaitaa. Collegen tai neuleenkanssa tulee laitettua tavallinen t-paita.

Bodeja ei olla aikoihin käytetty, kun päivisin käy potalla ja käyttää pikku-kalsareita.

mymmeli ja poitsu 1v 7kk