Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ulkolaisten nettikappojen suosikit (uusi lista)

13.01.2008 |

Ajattelin aloittaa uuden listan ulkomaisista nettikaupoista, jotka ovat suosittuja palstalaisten keskuudessa. En löytänyt sitä vanhaa listaa enää mistään, joten aloitetaanpa alusta!

Itse olen tilannut ainoastaan täältä

www.filabel-baby.dk

Hyvä kokemus: sain haluamani tuotteet hyvin nopeasti postilaatikkoon. Taisin tilata Plastisockia ja Ej sikke lejtä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myytiin ennen Katvigia, joten tuli tilattua useamminkin. Nopea toimitus, olen maksanut Visalla.

Vierailija
2/8 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi aika kiva uus...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin meiliä ja toivoin koululaispojille reippaita vaatteita koosta 130 cm ylöspäin!

Vierailija
4/8 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja saa vahan erilaista:

www.gymboree.com

Maksoin muistaakseni luottokortilla, ja melko nopeasti saapui paketti (tai, no, tullakseen niin kaukaa, menikohan siihen 10 paivaa).

Vierailija
5/8 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilauksen loppusumman päälle tulee postimaksu (ollut n. 20 USD). Paketti noudetaan postin tullista ja siellä maksetaan tilauksesta alv. 22% sekä tullimaksu, joka määräytyy sen mukaan mitä paketissa on. Tullimaksu on eri esim. ulko- ja sisävaatteille ja kengille.

Vierailija
6/8 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanne Belgiaan kun olen tilannut niin maksoin just sen jotain 20 dollaria postikuluja ja sitten paketin saapuessa 10 euroa tullia. Se on taalla aina (ainakin kai tietyyyn summaan saakka) se sama 10 euroa konttasummana, eli helpottaa laskutoimitusta... Ja on vahemman kuin 22% jos vaikka nyt 100 dollarilla tilaa!

Vierailija
7/8 |
26.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan ketjua, jos tulisi lisää hyviä nettikauppoja..

Vierailija
8/8 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihastuin tähän :) Joten se muillekin kiertoon...

http://www.satsumasweethearts.com