Minkäikäisiä olette, joilla on tosi iso ero, kuten 20 vuotta?
Ja missä ylipäänsä tapasitte miehenne?
Ihan ystävällisesti, uteliaisuuttani kysyn vaan.
Kommentit (10)
Tavattiin yhteisten tuttujen kautta baarissa eräässä tapahtumassa.
Näin äkkiseltään voisi ajatella, että olette kuitenkin niin "eri sukupolven lapsia" - lapsuuden ja nuoruuden muistot ja ehkä sitä kautta kiinnostuksenkohteet ja yleistiedotkin ovat ehkä erilaisia? Itse hyvin samanikäisen miehen kanssa naimisissa olevana tuntuu niin vieraalta ajatus olla itseä montakymmentä vuotta vanhemman kanssa intiimisti tekemisissä. Minäkin kysyn siis aivan ystävällisesti, enkä ole ap. :)
ja minä hoivaamisesta. Tavattiin seurakunnan sinkkuillassa
En huomaa ite ikäeroo oikeestaan mistään.Ei meillä kaveritkaan oo koko aikana ihmetelly meidän suhdetta.
En tiedä oonko ite sitten ajatuksiltani niin vanha vai mies nuori mutta hyvin tullaan juttuun :)
Ja intiimin tekemisen kans ei mitään ongelmaa :)
-nro 4-
2v olemme seurustelleet ja vuoden asuneet yhdessä. Tapasimme kahvilassa.
Minä 36, mies 52. Tavattiin Haikon kartanossa:-)
meiningillä. Onko kivaa, kun puoliso jä eläkkeelle käydä itse vielä 10-20 vuotta töissä? Ja sit kun ite jää eläkkeelle, niin puoliso on VANHUS, ei mikään viriili seniorikansalainen...
Kukin tavallaan, itselleni en moista tilannetta haluaisi. Paitsi jos Bruce Willis kysyis emännäkseen :)
siis ei mitenkään sairaalta tms, mut ite en vaan vois.
kait oon nähny tässä lähellä niitä suhteita niin paljon esmes 40v nainen nyt ja miehensä 60v, niin sitä yhteistä ei paljon enää oo, mies haluaa maata jo nojatuolissa, nainen elää parasta aikaansa... tuntus hurjalta. toivottavasti teillä sit todella on niin nuorekkaat miehet.
pervoa, outoa ja ihmeellistä, että esim. nelikymppinen mies on kiinnostunut hädin tuskin parikymppisestä naisesta. Joo joo, age is just a number ja likka kovin kypsä ja mies nuorekas ikäisekseen, mutta SILTI pidän erikoisena keski-ikäisiä miehiä, joilla puolet nuorempi puoliso.
Ugh, olen puhunut.
yhteisten tuttujen kanssa yhteisellä ulkomaanmatkalla.