Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketä muita " jännittää" ensi viikolla?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...piti siis kysyä, että kellä on se aika loppukierrosta, että alkaa jo jännittää?

Itselläni on menossa kp 22. Paljon ei voi sanoa, muuta kuin että " kuumetta" pukkaa, nyt 37 mittarissa. Mutta se nyt on ihan normaalia minulle, tällä aikaa kiertoa.

Muutapa ei sitten uskalla edes sanoa. Tuolla Haahuilijoissa kun pyörii niin parempi olla vaiti ja katsoa mitä tuleman pitää...

Lykkyä kaikille.

Ps. Onko Suomessa tullut lunta? Viime yön aikana, täällä Pohjois-Ruotsissa on satanut kyllä lunta ihan liian paljon. Uhmasin äitiluontoa, ja avasin oven aamulla rohkeana, että kyllähän nyt aina lumenluonnista selviää, mutta...aikaa siinä meni...ihan tovi...ennen kuin oli edes lumikolalle päässyt. Vaan periksi en antanut. Ja hammasta purren hoidin homman kotiin...

Vierailija
2/6 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsää!

Mä en itse vielä ensi viikolla piinaile vaan siitä suraavalla, nyt on kp 18. Mutta kyllä tämäkin jo pinailusta käy =)))

Ehkä ekaa kertaa elämässäni nyt kuumeilen ja piinailen, vaikka kaksi lasta ja yhden enkelin olen synnyttänytkin jo.

Aikaa kuluttaakseni sulle vastailin, toivottavasti, et pahastu!

Rilla-ma-rilla *myös haahu*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...itsekin olen sinulle monta kertaa meinannut vastata, mutta kun en ole saanut aikaiseksi edes sitä! En edes aikani kuluksi :-)

Joo, siis on tullut luettua sinun juttuja ja vastauksia, mutta hyvät yritykset jäävät aina puolitiehen. Mutta jos et pahastu niin myönnän, että aikeissa on ollut monta kertaa, tosin ei auta vaikka kuinka niskasta kiinni ottaisi...

Täällä piina, paineet ja paniikki ovat matkassa ensi viikolla.

Yritän hengitellä syvään ja ajatella vaikka vain linnunlaulua. Eipä kyllä helpota, mutta yritys oli hyvä, sekin.

Lykkyä vaan sinne taas.

Vierailija
4/6 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kiertopäivä 24/28??? Kiertopäivinä 12,13 ja 14 tunsin oviskipuja. Ajattelin malttaa lauantaihin eli kp 30.

Tsemppiä meille loppujännitykseen!

Vierailija
5/6 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua tosin jännittää ja nyt.

Meillä siis yritetään ensimmäistä yhteistä nyt vissiin kuudennetta kiertoa. Mulla 2 km ja 1 kohdunulkoinen ennen esikoista. Lisäksi endoa ja vas. munasarja poistettu kohdunulkoisen repäistyä sen rikki. Viime kuussa löydettiin sit oik. puolelta kysta, jonka vuoksi ovulaatiot täysin sekaisin/ei ollenkaan. Eli aika " musta" on tuo historia. Mutta onneksi tuo yksi oma tähtönen ja ihana mies.

Ensi kuussa tosiaan aloitetaan tekemään tarkemmat kartoitukset kun tosiaan on ollut kaiken näköistä tässä..

Mutta ensi viikko on meidän ja synkistelen vasta tädin saavuttua. Siihen saakka pysyy lippu korkeella:) Tsempit meille kaikille!!

-Hepuna

Vierailija
6/6 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi,

Mulla menossa kp 24/?. Ekaa yritys vasta menossa, joten pessimistinä en kyllä oikein osaa odottaa tärppiä. Olen liikenteessä rennolla fiiliksellä (vielä), eikä vielä ole oikein panostamalla panostettu tähän toimintaan. Oon vielä niin aloittelija etten vielä oikein osaa kaikkia kikkoja ;). Tosta kierrostakaan kun ei tiedä, niin ovis on hakusessa..ja lämpöjäkään en ole ikinä seurannut. Mutta kyllä kaikesta huolimatta vähän laittaa jänskättämään!