Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mista paivasta lasken kuukautiseni alkavaksi?

Vierailija
13.01.2008 |

Hei,

Hieman hassulta kuulostava kysymys, mutta osaisikohan kukaan auttaa... Ensimmaisen lapseni jalkeen (nyt 1v9kk) kierto on muuttunut siten, etta ensin minulla tulee hyvin vahaista tiputteluvuotoa 2-3 pvan ajan, jonka jalkeen alkaa vuoto runsaana, ja kestaa noin 4-5 paivaa.

Laskenko kuukautiseni alkavaksi siis tuosta tiputteluvuodon alkupaivasta vai runsaan vuodon alkupauvasta? Vuoto ei siis muutu vahitellen tiputtelevasta runsaaksi, vaan tosiaan ensin on pari paivaa hyvin vahaista ja sitten muuttuu yht' akkia runsaaksi.

Tama kysymys siksi, etta osaisin paremmin maarittaa ovulaation ajankohdan.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn itse Naikkarilla lapsettomuushoidoissa ja mulle on lääkäri ainakin sanonut,että kuukautisten alkamispäivä katsotaan siitä kun alkaa runsas vuoto. Mulla on myöskin ensin aina tiputtelua muutaman päivän ja sitten vasta alkaa.

Vierailija
2/2 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos paljon vastauksesta. Olemme yrittaneet 2kk siten etta olen laskenut aloituspvaksi sen tiputteluvuodon alkamispvan, eika ole tarpannyt. Ei olla yritetty kuin sen 2-3 vrk, joten pitaa koittaa yrittaa tassa kuussa molempien laskenta-aikojen mukaan ja katsoa jos kavis tuuri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla