Kun oma lapsi haukkuu tyhmäksi!
Miltä sinusta tuntuu, kun lapsesi sanoo sinua tyhmäksi? Meidän 3,5v. on järjestelmällisesti alkanut nimittämään minua tyhmäksi, jos kiellän jotain häneltä. Kaiken lisäksi hän huomaa ja tietää mikä saa minut ärsyyntymään. En ole huomaavinani noita haukkumisia, koska jos komennan niin haukkuminen vain yltyy. Äärimmäisen taitava manipuloija jo ikäisekseen, joten odotan vain, että mitä tuleman pitää parin vuoden päästä. Esikoinen on poika 8v. eikä hän ole IKINÄ haukkunut minua vaan on varsinainen äidin poika.
Kommentit (7)
Nykyään meillä joka päiväistä. Kaikkeen tottuu. 14v ei kuitenkaan tykkää kun vastaan takaisin, että kiitos samoin=)
Mä olen kuulemma maailman paskin äiti n. kerran viikossa :D
Mulla on 4 lasta, ja ikinä en antaisi heidän haukkua minua. Mutta jos ottaa tyylin, että haukkumiseen ei puututa, niin silloin tulee myös kiltisti ottaa haukut vastaan.
Lapsia saa kasvattaa ja opettaa.
Meilläkin on ollut vastaavia kausia. Me vedimme tiukkaa linjaa ja haukkumisesta seurasi aina tiukka puhuttelu ja omassa huoneessa häpeäminen. Toimi ainakin meillä kummankin lapsen kohdalla, kolmas on vielä niin pieni, että en tiedä, kuinka hänen kanssaan tuo toimisi.
Täällä av:llä on vain täydellisiä vanhempia...
VOIMIA ap:lle!
Niin se vain menee. Meillä lapset haukkuvat tyhmäksi yleensä sitä vanhempaa joka kieltää jonkun jutun tms. Meillä laitetaan haukkunut lapsi omaan huoneeseen miettimään käytöstään.