Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tienaatko sinä tai puolisosi yli 6000€/kk bruttona? Pidätkö itseäsi tai puolisoasi keski- vai hyvätuloisena?

Vierailija
12.01.2008 |

Mikä on hyvätuloisen raja sinulle?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri asia on jos on ahne ja pitää olla merkkivaatteet ja Ferrari...

Vierailija
2/11 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ihan taviksia, eikä rikkaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varmasti yli 6000 euron bruttotulot ovat tilastojen valossa poikkeuksellisen isot tulot.

(Joo, ei tienata noin paljon. Olemme hyvätuloisia, mutta emme sentään noin hyvätuloisia.)

Vierailija
4/11 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ihan varmasti yli 6000 euron bruttotulot ovat tilastojen valossa poikkeuksellisen isot tulot.

Pk- seudulla ihan peruspalkka akateemiselle asiantuntijalle

Vierailija
5/11 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä it-puolen asiantuntijalle, mutta ei meille humanisteille.

Vierailija
6/11 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Pk- seudulla ihan peruspalkka akateemiselle asiantuntijalle

Vierailija
7/11 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-mieheni tienasi/tienaa hieman päälle 5000e bruttona kuussa+muita etuja päälle. Kun erosimme pari vuotta sitten ja olin itse suunnitellut n. 200e elatusmaksua kuussa yhdestä lapsestamme, totesi virkailija silloin minulle, että tämä mies on erittäin hyvätuloinen ja 200e/kk on ihan alakanttiin pyydetty, ellen sitä vartavasten itse jostakin syystä halua.

Nykyinen avomieheni tienaa n. 3500e bruttona, minä itse 2300e ja rahat riittävät erinomaisesti elämiseen. Pidän meitä hyvin toimeentulevina keskituloisina näillä tuloilla.

Vierailija
8/11 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee laskuihin...on ajateltu sjoittaa kyllä...lasten asuntoihin esim.

Vierailija
9/11 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se hyvätuloisen palkka. Esim. Vantaalla sen verran tienaa noin 0,0 jotain asukkaista. Siis ei muistaakseni edes prosenttiakaan asukkaista.

Vierailija
10/11 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en. Ihan ok tuloisia ollaan, elintaso on aika hyvä. Ei paljoa joudu tinkiin. Paitsi tietenkin matkat jne. Ei voi lähtee ihan joka kk reissuun ;)

Me säästetään myös. Lapsille autorahaa, asuntorahaa jne. Ei siis todellakaan laiteta kaikkia haisemaan.

Vierailija
11/11 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en, mun tuloni taitaa olla sitä keskiarvoa. Mielestäni me tullaan enemmän kuin hyvin toimeen, asuntolainan, yms. pakollisten menojen jälkeen saadaan säästöön joka kuukausi vielä ihan hyvin.