Voi itku, iltapukujuhlat tänä ilta, mutta
mun saamassani kutsussa ei ollut mainintaa puvusta mitään. Enkä osannut aavistaa, että on noin hienot juhlat. Sain vain äsken kaverilta kuulla, että pitäs olla iltapuku.
Eihän mulla sellasta ole tähän hätään. En ole edes kotipaikkakunnalla, vaan mulla on mukana vaan musta t-paita, punainen kauluspaita ja t. harmaat liituraitahousut. Miten mä saan itseeni vähän glamouria???
Kommentit (11)
ihan missä asussa vain, ts. pukukoodia ei ole, koska siitä ei ole mainittu.
molemmat siis myös sen, missä oli puvusta maininta, ja minä siis vain sen toisen. prkl ap
Mulla olis upea punainen iltapuku, voin lainata jos olet lähellä. (kerran käytetty)
Sieltä vois kokeilla löytyiskö tuurilla jotain... :)
on äidin vaatekaappi. Ja siskon vanhojenpäiväpuku, mutta se on varmaan ihan liian pieni. ap
kyllä jakku iltapukujuhlissa on vähän liian arkista.
paikkakunnalla ja vielä sinun kokoasi. Vo taivas! BBBBBUUUUUUAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHH
no eihän se todennäköistä ole, mut mistäs sen tietää!
Vähän riippuu tietty juhlista, mutta jos ne ovat kaveripiirin juhlat, niin mä menisin vaan niissä vaatteissa, joihin olet varautunut. Kutsujan mokahan se on, jos kaikille ei tule oikeata viestiä pukeutumiskoodista, joten ei siitä häpeää tarvitse vieraan tuntea.
Jos taas kyseessä esim. akateemiset juhlat, niin sitten vaan karsea soittokierros läpi tuttujen tuttuihin jne. Vuosijuhlatyyppisissä bileissä yleensä kaikilla on joku pitkä puku, mutta kyllä osa niistä on hiukan sinnepäin...
Jos sitten joku muu erittäin virallinen tilaisuus, niin sitten ehkä jättäisin väliin ellen onnistuisi vaatteita löytämään. Sellaisessa poikkeavat vaatteet ehkä iskisivät silmään liikaa.
ja eiköhän tuo ole tullut mieleen eilenkin?
ehkä pitää jättää juhlat väliin jos ei asua löydy, sillä on etikettivirhe mennä jakkupuvussa iltapukukoodilla
auttaako kaverilta lainattu t. harmaa jakku tilannetta?? ap