Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äp:n makuupussi

11.01.2008 |

Olen kohta 7kk miettinyt mihin tarkoitukseen äp:n makuupussissa on ne nauhat? Kysellyt tutuilta eikä kukaan osaa keksiä mitään järkevää käyttöä niille... Tänäään taas kerran sain ne jäämään vetoketjun väliin ja meinasin katkaista nauhat pois, mutta jäin miettimään että mikä tarkoitus nauhoilla on. jos ne nyt katkaisen kaduttaako jossain vaiheessa kun nauhoille olisikin tarve..

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätinpä vastata kun mulla kans aina jäi ne pirun nauhat vetskarin väliin! =) Joku väitti, että ne on vaan kiristysnauhat pienentään pussia silloin kun vauva on ihan snadi. Toinen sanoi, että ne on ' paketointinauhat' ku pussin pakkaa pois. Mä tulin siihen tulokseen, että ne on vaan äitien riesaksi laitettu siihen. =D Jos oot jo 7kk pärjännyt ilman niin varmasti voit leikata ne pois..=)

t. poppis

Vierailija
2/8 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nauhoiksi niitä epäilin aluksi, mutta mielestäni ne ovta ihan hullussa paikassa siihen nähden jos pussin laittaa rullalle niin itse käärisin sen kyllä pussin pohjasta/suuaukosta päin lyhyelle, mutta paksulle rullalle ja jos taas nauhojen mukaan rullaisi niin sitten pussista tulee pitkä, mutta ohut pötkylä..

Taidan napata nauhat pois kun poika heräilee. :) ellei siis joku kerro jotain fiksua käyttöä nauhoille...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin siihenkään tarkoitukseen ei ole koskaan tullut nauhoja käytettyä. Aika turhat narut.

Vierailija
4/8 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon jostain kanssa kuullut, että ne nauhat olisi tarkoitettu siihen, että vauvan saa paketoitua paremmin pussiin...eli siis kiristettyä pussin sillain, ettei vauva pääse liikkumaan pussissa tai valahtamaan pussin pohjalle.

Joku myös sanoi nauhojen toimivan hyvin tutti tai -lelupidikkeenä...eli tavara vaan kiinni nauhaan, niin ei se pääse tippumaan maahan:)

Olen kuullut muitakin käyttötarkoituksia, mutta enpä nyt tähän hätään niitä muista:/

Mutta tosiaan, ne nauhat kyllä koettelevat hermoja, kun ne ovat AINA vetoketjun välissä:D

Vierailija
5/8 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kun lapsi pussissa, nauhat solmitan taakse, pysyy pussi uki jos tahtoo...

Vierailija
6/8 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

solmin nauhat jopa rattaiden reunoihin niin että sai kesällä vauva pehmoisen paikan kölliä mutta ei tullut kuuma kun hukkuu pussiin...

ja ollaan myös käytetty pussin pienentämiseen, eli varsinkin jos nostaa pientä vauvaa pussissa niin nauhoilla kiristämällä saa taattua sen ettei vauva humpsahda pussin pohjalle, vaikka toki äiti nyt osaa käsilläkin asiasta pitää huolta, vaunuissa kiristys oli myös hyvä kun vauva oli kiemurtelevainen ja siksi tuppasi katoamaan pussin uumeniin...

Vierailija
7/8 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitettu pussin kiristämiseen tai " pienentämiseen" , mutta munkin mielestä ovat lähinnä tiellä :D Joskus sidoin nauhoilla pussin kiinni matkarattaan turvakaareen, ettei pussi vauvoineen päässyt liukumaan rattaista pois. Mun ystävän sisko on muuten meinannut vauvana kuristua kyseisiin nauhoihin :(

Vierailija
8/8 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivat jatkuvasti tiellä. Esikoisen ollessa vajaan viikon, leikkasin narut pois. En siis tarvinnut niitä mihinkään. Samoin kävi tämän kakkosen kanssa. Herra ei ollut vielä edes syntynyt, kun napsautin ne poikki ja äkkiä roskiin... :D