Paras rintapumppu?
Mikä on paras ja kivuttomin rintapumppu?
Aiemmin meillä ollut käsikäyttöinen vanha ja niin kivulias kapistus että tällä kertaa haluaisin kunnollisen.
Suositelkaa!
Kommentit (12)
on todella hyvä sähkökäyttöinen pumppu. Avent Isistä en ole kokeillut mutta en usko, että voi olla tätä pumppua parempi.
myös Avent Isiksen puolesta. Ennen sitä minulla oli käytössä tuollainen kahdenkympin Ainu-pumppu ja eroa on kuin yöllä ja päivällä :)
on täälläkin todettu todella hyväksi, suosittelen!
Kuukauden pumppasin käsikäyttöisellä Ainulla ja meinasi hermot mennä. Tämä on sähköinen ja aivan loistava pumppu, joka pelasti ainakin allekirjoittaneen maidontuotannon (käsikäyttöisellä olisin luovuttanut ajat sitten). Suosittelen, vaikka onkin aika hintava.
EE
ennen oli kans ainun käsikäyttöinen jolla kyllä sai lypsetyä, mutta hermo meinas mennä. nyt hankin aventin ja on tosi hyvä
mutta se on aika äänekäs; kotiväki pyytää välillä pumppaamaan toiseen huoneeseen :)
Hyvää siinä on se että siihen saa patterit jotta pumpata voi mm ostoskeskuksien vessassa...näin olen tehnyt melusta huolimatta.
Minulla oli ennestään Ainun käsikäyttöinen pumppu ja uusi tulokas ei rintaa huolinut lainkaan niin eihän käsikäyttösellä millään jaksa 7x päivässä pumpata joten ostin samanmerkkisen sähkökäyttöisen koska " suutinosa" käy molempiin.
Näin minun ei tarvitse ihan heti tiskata osia puhtaaksi vaan vedellä huuhtelu riittää esim öisin.
Mutta Ainussa on erilaiset reiät siinä keltaisessa osassa (minkä kautta maito menee pulloon) mutta olen käsikäyttöisenkin osalla sähköisesti pumpannut kunhan pysäytän pumpun välillä ettei maito pursua joka reiästä.
Mutta tutki mainoksia esim Ainun uutuuspumppu Swing vaikuttaisi paremmalta kuin tämä vanhempi versio!
Ja kannattaa mennä alanliikkeeseen jossa saa katsoa pakkauksen sisään ja saa neuvoja myyjältä.
.. on ainakin ollut tosi hyvä. Varsinkin kun itse joudun pumppaamaan paljon ja keittämään pumpun 3-5x päivässä. On ollut helppo koota ja kevyt käyttää ja aventin pumpulla oon saanut hyvin herumaan. Mielestäni hinta-laatusuhde on ok!
Oonaliinu
Myös minä kehun avent isis pumppua! Tosi hyvä käsikäyttöinen ja suht edullinen pumppu, suosittelen!!
mulla on 8kk aikana menny jo kaks emman pummua rikki..samasta kohtaa..ja nyt päätin että en ostaa enää uutta. olis pitänny heti panostaa kunnon pumppuun..mut no en tienny et tartten sitä aluks niin paljon.mut siis toinenki hajos vaik vähemmän ollu käyös..enkä oo paiskonu lattialle tai muuten vahingoittanu.
Maidonkeräyspurkkeihin voi pakastaa maidon, niihin saa kiinnitettyä tutti- tai nokkaosan, niissä voi pakastaa ruokaa, ja löytyy ainakin kahta eri kokoa purkeissa. Ihan loistava laite ja vieläkin kulkee ruoka noissa purkeissa mukana.
Nazuli ja tyttö 1v7kk, rv10+4
Isis taisi äänestyksen voittaa:)
samalla tuli varmuus siitä ettei kannata pilata huonosti nukuttuja öitään tällä kertaa huonon rintapumpun kanssa.
Avent isis -pumpusta, mutta se onkin ollut niin hyvä, että muuta en ole kaivannut. Suosittelen!