Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein tänään plus testin ja jo nyt viikon ajan ollut aivan kamalaa närästystä, niin että oksennus nousee välillä kurkkuun.

Vierailija
10.01.2008 |

Onko ihan normaalia jo näin aikaisessa vaiheessa raskautta?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

auttoi, mutta loppua kohden närästys vain paheni! Ah, mikä helpotus, kun synntys oli ohi ja närästys sen mukana! Ei voi kuin sanoa, että tsemppiä! Inhottava vaiva.

Vierailija
2/10 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rennietä vaan, se auttaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

samana päivänä, kun kuukautisten piti alkaa. Pystyin nukkumaan vain puoli-istuvassa asennossa (peitto selän taakse tollottuna). Piimät sun muut " vanhan kansan konstit" eivät minulla auttaneet. Mutta kokeile niitä, jos sinulla tehoaisivat paremmin. Ja se Renniekin kannattaa testata.

Terv. 2

Vierailija
4/10 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä kesti viikolle 26 ja olin yhteensä 8 viikkoa sairaalassa tiputuksessa

että voi alkaa oireet aikaisin ja kestää myöhään, muissa raskauksissa en ole yrjönnyt ollenkaan

Vierailija
5/10 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika tuli. Nyt ei ole närästänyt ollenkaan ja ultran mukaan tyttö tulossa!

Vierailija
6/10 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti mua ei närästä koskaan mutta molemmissa raskauksissa aivan koko raskauden ajan (ja muuten: meillä sekä tyttö että poika). Renniestä ei mitään apua eikä mistään muustakaan. Toivottavasti ap:lle on! Tsemppiä!

Vierailija
7/10 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt rv 16 menossa ja kaikki maailman konstit kokeiltu, MIKÄÄN ei auta! Ainoa josta vähän hyötyä on nestemäinen Gaviscon. Sitä RIOGUM-purkkaa jauhan sen 6 palaa päivässä ja tulee todella kalliiks tätä menoa. Muakin närästää niin paljon että oksettaa vaan sen takia.

Mulle kerrottuja keinoja; Kuoritut mantelit (täytyy olla nimenomaan kuorittuja!), piimää, kylmään veteen kaurahiutaleita ja keitä löysä velli, syö voinokareen tai sokerin kanssa (täytyy nimenomaan laittaa KYLMÄÄN veteen ne hiutaleet!), Rennie (naurettava aine, ei auta tippaakaan ja maistuu ällöttävälle!)...

Mun paino pudonnut 5 kiloa kun ei pysty syömään yhtään mitään. Sempä takia onkin lääkäri huomenna, katsoo tän närästys- ja painonputoomistilanteen....

Vierailija
8/10 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pullaa, hernekeittoo, keitettyä perunaa ja voita....

Vierailija
9/10 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut niin närästyttää ruisleipäkin. Perunarieska ei kovin pahasti.

Vierailija
10/10 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muodostaa vatsalaukun pinnalle sellaisen kalvon. Tarkoitettu erityisesti raskausajan närästykseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän