Vihreästä kakasta edelleen..
Tästä aiheesta on jo monen monta ketjua aloitettu ja pistänpä itse lusikkani samaan soppaan.
" Lyhyesti" : Poika 3kk ja vihreää kakkaa tullut joulusta saakka ja kerrat ovat tihentyneet yhdestä kerrasta n. 5 kertaan päivässä. Siihen saakka ei kertaakaan vihreää vaan aina normi keltaista kakkaa, ei limaa eikä muutakan hälyyttävää.
Lanttulaatikkoa söin aattona ja wokkia (sipuli, papu, paprika) tuli syötyä n. viikko joulusta ja ajattelin kakan värin johtuvan niistä, niitä kun en tietoisesti ollut syönyt ennemmin.
Nyt kakka edelleen vihreää vaikka joulusta jo useampi viikko. Sen jälkeen yhtenä päivänä söin yrttipatonkia jossa valkosipulia ja lasillisen kokista join.
Olen huomannut nyt myös, että poitsun posket punottavat aina syönnin jälkeen, täysimetyksellä siis mennään. Kakka esim. tänään ollut aamupäivästä suhteellisen keltaista, mutta limaista ja iltapäivästä ja illalla sitten täysin vihreää ja limaista. Tuon liman olen selittänyt sillä, että jouluna oli myös räkätauti pojalla ja edelleen on vähän limainen ja yskii ajoittain.
Poika nukkuu yöt hyvin, syö kerran ja nukahtaa heti. Ei piereskele muuten kuin silloin kuin kakkaa, ei puklaile eikä itkeskelekkään.
Eli mistähän mahtaa tämä kakan värin ja koostumuksen muuttuminen johtua? Allergia (maitoallergia tms), nuo syömäni ruuat kummittelevat edelleen, suoliston kehittymättömyys, suihkutissit vai mikä?
eli teillähän on jo kahdenlaisia oireita, sekä suolioireita (runsas ulostaminen, poikkeuksellinen väri) että iho-oireita (lehahtaminen heti imetyksen jälkeen). Eli maidotonta ja kananmunatonta dieettiä lähtisin itse kokeilemaan noin aluksi. Parissa viikossa pitäisi helpottaa!