Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisiko kellään Mamas&Papasin seeprapehmolelua?

14.11.2008 |

Hei!

Etsiskelen epätoivoisena muksulle varapehmoksi kyseisen firman vv.2003-2004 (meidän ostettiin Lastentarvikkeesta) kaupoissa myytyä Zachary the Zebra seeprapehmolelua.. tyttö on jo 4½, ja seepra on kulkenut kaikessa mukana niin, että siitä ei ole kohta mitään jäljellä. Alk.per.värit taisivat olla vaaleankeltainen ja vaal.sininen, raitoja, kuten siis teemaan kuuluu, pehmolelulla on oikein pehmoinen kangas ja roikkuvat jalat;) Olen kolunnut kaikki ebaysta lähtien, nyt ei enää tunnu löytyvän mitään....viimeistä oljenkortta tässä...

tiriro

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Kiitos ebay vinkistä tosi paljon! kesti tovin ennenkuin pääsin jyvälle, enkä itse asiassa huutanut vihjaamaasi lelua, vaan löysin saman lelun isompana (joka on just se koko mikä meillä ratkeaa kotona liitoksistaan). Ei kiinnostanut ketään muita huutajia, joten sain sen dollarilla!, ja myyjä lähetti lelun ystävälleni NY:n osavaltioon, jonka muuttokuormassa saamme sen ensi vuoden alussa:)) Ja koko homma maksoi mulle alta 6 euroa. Jesh!

Vierailija
2/4 |
15.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nimittäin kyse on tästä, jota hevosena kauppaavat:

http://cgi.ebay.com/MAMAS-PAPAS-plush-BABY-HORSE-TOY-NWT_W0QQitemZ37008…

Toivottavasti linkki toimii. Jos ei, niin www.ebay.com ja kohde nro 370082673172. Ja postittaa ulkomaillekin selostusosionsa mukaan.

Toivottavasti osuin oikeaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et usko, tämä pelasti päiväni! Laitan myöh.lisää miten onnistuin, nyt olen vaan niin innoissani etten pysy tuolilla!

Vierailija
4/4 |
17.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti saat kaupat hierottua!