Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauanko koulumatka saa kestää?

Vierailija
10.01.2008 |

Tyttäreni on koulukyydityksen piirissä oleva liikuntavammainen yläasteikäinen nuori neiti. Aamulla koulumatka kestää 1,5 h ja iltapäivälläkin yli tunnin. Asumme kymmenen kilometrin päässä koulusta, mutta taksi keräilee lapsia ympäri kaupunki kyytiin.

Nyt tyttäreni on perinjuurin väsynyt taksissa istumiseen. Aamulla kouluauto hakee hänet klo 7.10 vaikka koulu alkaa vasta klo 9.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä kauemmin ei saisi matka kestää. Meillä lapsilla menee normaalisti tunti-puolitoista per suunta ja se lisää päivän pituutta paljon.

Vierailija
2/6 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

keräilee kaikki kyytiin mahtuvat oppilaat ja vie ne kouluille. Ei ole mitään rajaa kuinka kauan kyyti saa kestää. Se kestää juuri niin kauan kuin jokaisen lapsen noutoon menee. Voithan aina itse käydä viemässä tyttösi kouluun tai tilata oman taksin tytöllesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: erityislapsen äiti itsekin

Vierailija
4/6 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aiomme käyttää kaksi taksimatkaa viikossa siihen, että tyttö pääsisi vähemmällä istumisella. Tänä aamuna matkaan meni 12 minuuttia ja tyttö sai nukkua aamulla yli tunnin pitempään. Nämä matkat ovat sitten tietysti pois muista matkoista esim. harrastus- yms. menoista.

se vain harmittaa, että kun koulu on niin lähellä että kävellen olisi yhtäaikaa perillä kuin koulutaksilla, itse asiassa nopeamminkin kun pyöräteitä matkaa on vain 7 km. Mutta kukapa sitä joutaa aamulla työntämään lasta pyörätuolilla kouluun ja sitten vielä hölkätä itse takaisin työpaikalle, joka on lähellä kotia ;)

Nyt ap lähtee lumitöihin!

Vierailija
5/6 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapset herää 7.00 lähtee 8.05 ja bussi tulee 8.10 ja on koululla 8.20 kun koulualkaa 8.25 eli noin 15min suuntaansa matkaa on 3,5km

Vierailija
6/6 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä että oppii niin pk-seudun julkiset ei tule yllätyksenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan