Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

POLTTARIVINKKEJÄ! Ohjelma on tynkä, mitä " ilmaisia" tai puoli-ilmaisia tehtäviä voisi morsiammelle keksiä?

Vierailija
10.01.2008 |

Ei mitään rahankeruuta tai myymistä, se on pois suljettua.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osallistujia 9. Mun mielestä ihan liikaa!! Olen pienituloinen joten ei ole varaa, täytyy varmaan sanoa etten voi osallistua polttareihin kun budjetti liian paljon kukkarolleni :/ Sitten vielä häälahjaan rahaa.

Vierailija
2/7 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle järjestettiin polttarit. olin itse toivonut jotain jännittävää. sain todella pliisut polttarit, jossa käytiin paikoissa joissa yleensäkin käyn, tehtiin asioita, joita teen muutenkin. sitten vielä kehdattiin sanoa, että kyllä toivoit jotain raisua, mutta ei sitten ole sellaista.

olin todella pettynyt monta kuukautta sen jälkeen. pariin kaveriin on ollut tosi viileät välit sen jälkeen, koska jotenkin tuntuu, että ovatko sellaiset oikeita ystäviäni, jotka eivät tunne minua yhtään tai kuuntele toiveitani lainkaan, vaan järjestävät lähinnä ilonpitoa itselleen.

eräs polttarivieraista sanoikin minulle, että polttareissani parasta oli se, että pääsi tutustumaan minun ystäviini (eivät siis kaikki tunteneet ennestään). Jumaliste, mä kyllä tunsin ne kaikki entuudestaan! Ei mun tarvinnu tutustua keneenkään!

nyt tietysti joku sanoo, että voi kiesus, että on pässi ja itsekeskeinen nainen, mutta en tunnustaudu sellaiseksi. lähinnä siis vain peräänkuulutan sitä, että polttaripäivästä kannattaa yrittää tehdä ERILAINEN verrattuna siihen, mitä morsian yleensä tekee. ja jos morsian on antanut mitään vihjeitä puolikkaissa tai kokonaisissa lauseissa, ottakaa ne todesta.

halpoihin/ilmaisiin hupeihin mulla ei ole just nyt ideaa, mutta varmasti niitä syntyy, kun miettii oikeasti sitä, millainen ihminen morsian on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssani kapakkaan, osa jäi nukkumaan meille! Siis tuollainen on shittiä. Älä ainakaan tuollaista mieti, vaikka olisi kuinka pieni budjetti.

Mutta ne kahdet muut polttarit, tässä joitain edullisia kohtauksia niistä ja ovat jääneet naisilla mieliinkin:

Piknik jossakin eksoottisemmassa paikassa tai muuten erilaisessa paikassa tai esim. suhteen kannalta tärkeässä paikassa.

Morsiamen puoliso metsäalalla, laitettiin ajamaan metsäkonetta (suvussa tähän mahdollisuus).

Urheilullinen morsian; sukelluspuku päälle ja kävi hakemassa poijun varassa olevat illan viunat meille järvestä (n. 5 m. rannasta).

Rämäpää morsian sammutti tulipalon sovitusti palokunnan takapihalla (missä oikeasti harjoittelevat).

Kaverin luona saunominen.

Morsiamen hemmottelu omin voimin (ei aina tarvita kosmentologia tai hierojaa).

Morsiussauna ihan kiva.

Yleensäkin kaikenlainen hämääminen hauskaa eli tarkoitan sitä, että juttu vaikuttaa hankalammalta, mutta on oikeasti pala kakkua ja jää hauska mieli.

Hyödynnä kummin kaimat ja mahdollisuudet erilaiseen tekemiseen.

Ja positiivinen mieli ennen kaikkea. Jos ryhmällä on hauskaa, on morsiamellakin hauskaa.

Vierailija
4/7 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä talvi nyt vähän asettaa rajoituksia polttariohjelmalle, vaikka sinänsä tuollainen sukellustehtävä voisi toimiakin.

Lisää vinkkejä otetaan vastaan, eritoten talveen sopivia! Polttarit ovat 2 viikon päästä.

ap

Vierailija
5/7 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ohjelmaa on silti hieman liian vähän, 1-2 ohjelmanumeroa vielä tarvitaan. Siltikään ei tule päivästä liian ohjelmantäyteistä, vapaa-aikaakin on varattu.

ap

Vierailija
6/7 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jouduin entiselle työpaikalleni liikenneasemalle pesemään vessat siinä jossain vaiheessa päivää..

Olin pukeutunut metsästäjäksi (mieheni harrastus) , ts. maastopuku päällä, remmissä mukana pehmokoira, vyöllä Super Soaker (lasten vesilelupyssy).

Kävimme seinäkiipeilemässä ja sen jälkeen mentiin mökille syömään, saunomaan ja valmistautumaan viimeiseen ohjemaan, joka oli lavatanssit oikeen Emännän asussa. Essu, peruukki, tiskiharja kourassa, kaameet klopot jalassa.

Terkkuja tutuille.. =0)

Vierailija
7/7 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja valitkaa oikein kiva runot. Tuossa yksi ehdotus.