Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälaisia ovat tuntemasi/tietämäsi ihmiset, jotka eivät pidä lapsista tai vihaavat lapsia?

Vierailija
10.01.2008 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsena ja oli sen jälkeen päättänyt, että ei halua omia lapsia.

Vierailija
2/7 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan tavallinen, en vain jaksa innostua vieraiden lapsista. Oikein hyvien kavereiden, sukulaisten ja tietty omat lapset on kivoja, mutta muista lapsista on minulle lähinnä harmia.

Ja tuon tuosta minulle kaupataan vielä vahdittavaksi, " siinä samalla katot ku omiaski pari tuntia" . Kukaan ei tajua, mikä taakka se mulle on, koska en tykkää ottaa vierasta lasta edes syliini. Yök.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariskunta joka ei siedä lapsia missään mielessä.

Räksyttäviä koiria on kyllä talo täynnä.

Vierailija
4/7 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muista en tiedä, mutta en itsekään tykkää istua esim. mieheni sylissä taikka likistellä kovin usein muutenkaan. Miksi siis tykkäisin sylitellä vierasta lasta? Omani otan syliin mielelläni, mutta en tosiaankaan muita.

Jos vieras lapsi tulee syliini, kiusaannun siitä, mutten vanhempiensa aikana poiskaan kehtaa työntää.

-6-

Vierailija
5/7 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis siltikin nämä vastaajat varmaan odottavat että muut pitävät heidän kuolaavista lapsistaan? Itse inhosin lapsia kunnes sain omia ja sitten käsitin että samojahan nää kaikki on.

Vierailija
6/7 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

johan on kumma yleistys. Mistä teet päätelmän, että odottaisin muiden tykkäävän omistani? Jos omani käy vieraan " kimppuun" , komennan hänet yleensä pois, jos en jo etukäteen tiedä, että kyseinen vieras tykkää lapsista tai erityisesti juuri jopa minun omistani.

-6-

Vierailija
7/7 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulisi tykätä lapsista? Kullakin on omat mieltymyksensä, joku tykkää koirista, joku ei. Joku jumaloi kissoja, joku ei taas voi sietää. Jonkun mielestä maksalaatikko on herkkua, toista se oksettaa.

Miksi ihmeessä siis tulisi olla aina sitä mieltä, että lapset ovat ihania? Olkoonkin, että lapsi on ihminen, mutta enpä satu tykkäämään jokaisesta aikuisestakaan vain siksi, että se on ihminen.