Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää työkaveri, joka on selvästi kateellinen toisen työkaverin kaksosraskaudesta!!!

Vierailija
10.01.2008 |

Tällä työkaverilla on itsellään kaksoset ,ja toinen näistä kaksosista on nyt raskaana ja lapsen isä on myös kaksonen. Heille on tulossa kumminkin vain yksi lapsi.

Toinen työkaveri odottaa nyt kaksosia.

Tämä eka työkaveri jaksaa joka ikinen päivä " naureskella" ja ihmetellä miten toinen työkaveri saa kaksoset, vaikka hän ajatteli, että hänen tyttärensä saa kaksoset.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aina toivonut kaksosia, mutta en ole niitä saanut. Jälkeenpäin ajatellen ihan hyvä niin. Eipä ole tarvinnut itseään ihan äärimmilleen väsyttää vauvoja/lapsia hoitaessaan ja joka lapselle olen pystynyt antamaan tarpeeksi läheisyyttä. Mutta olisi se kyllä mukavaa ollut. =)

Olen iloinen jokaisen kaksosia odottavan puolesta, mutta en kateellinen.

Vierailija
2/2 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksosuus on biologisesti ajateltuna hedelmällisyysvirhe, haitta, joka lisääntyy mm. iän ja kuukautiskierto- sekä muiden hormonihäiriöiden myötä. Sikiölle itselleen on ainoastaan haittaa toisen sikiön läsnäolosta, senpä vuoksi evoluution myötä on muodostunut monia mekanismeja monikkoraskauksien eliminoimiseen. Joillain yksilöillä/suvuissa nämä mekanismit toimivat huonosti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan